اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانسارد

نحوه ساخت سقف مانسارد

  • تصمیم گیری و برنامه ریزی

در این مرحله، شما با در نظر گرفتن قوانین ساخت و ساز یک طرح برای سقف خود انتخاب کنید، با متخصصین ساخت سقف تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. سپس، بعد از خرید مصالح و استخدام کارگر اجرای سقف را شروع کنید.برنامه ریزی و تصمیم گیری مرحله ای است که شما می توانید در آن بسیاری از مسائل را پیش بینی و بعضاً از رخ دادن آنها جلوگیری کنید. برنامه ریزی خوب برای هر پروژه ساختمانی ضروری است.

  • آماده سازی مکان ساخت و ساز

جایی را که قرار است در آن ساخت و ساز کنید آماده نمائید. از یک میز بزرگ یا قسمتی از یک مکان استفاده کنید تا مطمعن شوید تمام مصالح و ابزار کار در یک جا قرار دارند. اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی سازمان یافته و به راحتی قابل دسترسی هستند. از اینکه که تمام گیاهان این منطقه و همچنین تمام وسایل و مصالح، با ورقه های پلاستیکی پوشانده شده اند تا آسیبی به آنها وارد نشود مطمئن شوید. مواد و مصالح را برچسب گذاری کنید تا مشخص شود که هر چیزی برای چه کاری است. وسایل و متریال گران قیمت را در جای امن نگهداری کنید تا از گم شدن آنها جلوگیری شود.

  • جاسازی الوارها

از تیرها یا الوارهای معمولی استفاده کنید و آنها را به یک تخته محکم کنید. برای محکم کردن آنها در جای خود از میخ استفاده کنید. پس از انجام این کار، تخته را بلند کنید و سپس برای اصلاح کردن دیگر تیرها در جای مناسب میخ به کار ببرید. تیرهای بیرونی باید به گونه ای قرار گیرند که نقطه اتصال روی یک صفحه تا بلندترین ارتفاع ممکن دیوار قرار بگیرد. هنگامی که این کار انجام شد، از میخ برای اتصال تیرها به صفحه استفاده کنید. از همین روش برای سه طرف باقی مانده دیگر نیز بهره ببرید. اطمینان حاصل کنید که شما در انجام این کار اقدامات ایمنی لازم را انجام داده اید. از کارگران بخواهید که از کلاه ایمنی، دستکش و محافظ چشم استفاده کنند.

  • الوارهای باقی مانده

الوارهای باقی مانده را باید در جای مناسب قرار داد. آنها باید با میخ محکم شوند تا دیگر حرکت نکنند و ایمن باشند. قبل از اینکه به مرحله بعد بروید، همه چیز را بررسی کنید. با رفتن به مرحله بعد انجام اصلاحات مشکل تر می شود.

مانسارد

  • میله ها و پوشش سقف

از میخ برای محکم کردن میله ها در جای خود استفاده کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که آنها حرکت نمی کنند. چرا که این کار از آسیب های احتمالی در آینده جلوگیری می کند. سپس این قسمت ها را با روکش بپوشانید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز را قبل از استفاده از روکش بررسی کرده اید.

  • روکش بالا

این ناحیه، بلندترین قسمت در بالا است که پوشش بالایی سقف مانسارد را ایجاد می کند. این قسمت باید با استفاده از تیرک یا الوارهای عمودی ساخته شود. این تیرک های عمودی باید در داخل شکاف های تخته قرار بگیرند. از این تیرک ها هم در داخل و هم در خارج از ساختمان استفاده کنید تا آن را مستحکم تر کند. همچنین استفاده از این تیرک ها به شما در ادامه کار کمک خواهند کرد.

  • روکش کردن

قبل از روکش کردن از نوارها و بندهای چرمی محکم برای سقف استفاده کنید. روکش باید با میخ به تیرک ها محکم شود. هر شکاف و منفذی باید با استفاده از درزگیر پوشانده شود. پس از انجام این کار، مواد زیرین را در کل سطح قرار دهید و سپس آن را با روکش های سقف بپوشانید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>