اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانسارد

مزایای سقف مانسارد

  • سقف مانسارد میزان فضای قابل استفاده در داخل ساختمان را افزایش می دهد. این سقف یک راه آسان برای اضافه کردن یک یا چند طبقه به یک ساختمان جدید یا قدیمی بدون نیاز به استفاده از هر گونه مصالح دیگر است. این سقف همچنین باعث شیک به نظر رسیدن ساختمان می شود. انحنای مقعر یا محدب آن یک دکوراسیون منحصر به فرد ایجاد کرده و باعث افزایش جذابیت پنجره های زیرشیروانی می شود.
  • اولین شیب سقف مانسارد بسیار زیاد است. اگر تصمیم بگیرید که طبقه دیگری در بالای خانه بسازید، این شیب می تواند به راحتی به عنوان یک دیوار عمل کند. از این رو، یک سقف مانسارد دارای کارایی های متنوع بوده و هزینه ها را کاهش می دهد. برای ساخت اولین خانه در آغاز زندگی خود، سقف مانسارد انتخاب مناسبی است زیرا با افزایش تعداد اعضای خانواده دیگر نیازی به تهیه یک خانه بزرگ تر نیست زیرا به راحتی می توانید اتاق های بیشتری به آن اضافه کنید.
  • سقف مانسارد به میزان قابل توجهی فضای زندگی شما را بزرگ تر می کند. از آنجا که تمام چهار طرف آن به شکل یک جعبه شیب دار است، به راحتی می توانید یک اتاق زیرشیروانی بزرگ داشته باشید. حتی می توانید از آن به عنوان یک اتاق خواب اضافه استفاده کنید.

مانسارد


معایب سقف مانسارد

  • سقف مانسارد گران تر از سایر سقف ها است و ساخت آن نیز وقت گیر و طی یک پروسه پیچیده صورت می گیرد. یک شرکت ساختمانی نیاز به استخدام کارگران و متریال بیشتر برای ساخت آن دارد. سقف های دو طرفه معمولی نیاز به هزینه، کار و زمان بسیار کمتری دارند. اما هزینه سقف مانسارد اغلب برای بسیاری از صاحب خانه ها بیش از حد گران است، به خصوص اگر آنها دارای بودجه بسیار کم باشند. گاهی اوقات ایجاد یک فضای اضافی ممکن است برای شما ضروری نباشد و گاهی فقط اضافه کردن یک طبقه تمام و کمال می تواند ارزش زمان و پول شما را داشته باشد.
  • سقف های مانسارد نمی توانند باران و برف سنگین را تحمل کنند. به علاوه، شیب سطحی این سقف هنگام بارش سنگین خیلی خوب تخلیه نمی شود. مقادیر زیادی آب می تواند برای مدت زمان بسیار طولانی روی سقف باقی بماند که این امر آسیب های مختلفی به آن وارد می کند از جمله سقف می تواند نشت پیدا کند یا تاب بردارد و یا حتی به محلی برای رشد قارچ تبدیل شود. این نوع آسیب می تواند بسیار گسترده باشد و تعمیرات آن هزینه زیادی دربر داشته باشد. اگر در ناحیه ای با باران های شدید فصلی زندگی می کنید یا در مناطقی که طوفان های شدید وجود دارد، سقف مانسارد برای شما مناسب نیست.
  • تعمیر و نگهداری سقف های مانسارد بسیار کار سختی است. آنها نسبت به سقف های شیروانی و سقف های دو طرفه به تعمیر و نگهداری بیشتر نیاز دارند. در مقایسه با سایر سقف ها، در قسمت مسطح تر سقف مانسارد خاک، گرد و غبار، برگ و چیزهای دیگر راحت تر قرار می گیرند که به نوبه خود به سقف آسیب وارد می کنند. هزینه تعمیر و نگهداری بیش از حد گران یا دشوار نیست، بلکه یک هزینه اضافی است که برای داشتن سقف های دیگر نیازی به پرداخت آن نمی باشد. تعمیر و نگهداری سقف مانسارد را به صورت مرتب انجام دهید تا از آسیب های فاجعه بار جلوگیری نمائید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>