اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیروانی

سقف شیب دار تک پر یا Sloping Roof, نوعی سقف شیب دار است که نمای یک سقف شیروانی را در ذهن مجسم می کند. این نوع سقف از نصب یک پنل شیب دار بر روی دیوار ساخته می شود. از این نوع سقفها بیشتر برای سقف تراس ساختمان, پارکینگ و کلبه استفاده میشده است اما امروزه این نوع سقف ها بر بام مدرن ترین ساختمانها نیز استفاده می شوند.

نصب سقف شیب دار روی ساختمان کار آسانی است و به دلیل شیب زیادی که دارد باعث سرازیر شدن آب باران و برف می شود و از نفوذ آن به داخل ساختمان جلوگیری می کند. به همین دلیل این نوع سقفها گزینه مناسبی برای استفاده در مناطقی است که برف و باران به وفور میبارد. سقف های شیب دار در مقایسه با سایر سقفها نیاز به مصالح کمتری برای ساخت دارند و طرحی مناسب برای معماری مدرن محسوب می شود.

شیروانی

نکته ای که در نصب اینگونه سقف ها باید رعایت شود این است که شیب سقف بنا در حد مطلوب باشد زیرا شیب بیش از حد باعث کوتاه شدن سقف و محدود شدن فضای خانه می شود. همچنین استفاده از این سقف ها در مناطقی که سرعت باد و طوفان بالاست توصیه نمی شود زیرا شیب یکطرفه این نوع سقف باعث وارد آمدن خسارات بیشتری به ساختمان می شود.

ساختمان هایی که با سقف شیب دار تک پر ساخته می شوند اصولا ارتفاع بلندتری نسبت به دیگر ساختمانها دارند و به اندازه کافی فضای مناسب برای نصب پنجره در زیر شیروانی وجود دارد. این فضا به اندازه ای بزرگ است که می توان برای ورود نور خورشید به داخل ساختمان و روشن نمودن فضای داخل بنا پنجره ها را بزرگ تر ساخت. به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی آن, می توان بر روی سقف های شیب دار پنل های خورشیدی نیز نصب نمود.

شیروانی

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>