اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

امروزه به دلیل ایمن سازی ساختمان ها در برابر حوادث طبیعی مانند زلزله مهندسین و ساختمان سازان سعی می کنند از سازه های سبک در ساخت و ساز استفاده نمایند. استفاده از سقف های سبک پیش ساخته یکی از راهکارهای کاهش بار وارد آمده بر سازه است به نحوی که هنگام بروز زلزله خسارات جانی و مالی کمتری وارد می شود. سقف مرکب LCP از جمله سقف های پیش ساخته ایست که امروزه در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد.

icp

سقف مرکب LCP مخفف عبارت Light Composite Panel است که به عنوان سقفی جدید در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. سقف LCP نوعی سقف پیش ساخته است که به طور کامل در کارخانه تولید شده و سپس به محل پروژه منتقل می شود. متریال های اصلی استفاده شده در این سقف بتن و فولاد هستند که عملکرد مناسبی در تحمل بارهای وارد آمده بر سقف ایفا می کنند.

پنل های LCP تحت نظارت فنی و کنترل کیفی بالایی در کارخانه تولید می شوند. این پنل ها به صورت پیش ساخته با وزن بسیار سبک تولید شده و بعد از انتقال به محل پروژه توسط اتصالات مکانیکی و جوشی به تیرهای اصلی و یا فرعی سازه متصل می شوند. با استفاده از سقف سبک مرکب LCP میزان استفاده از میلگرد در ساختمان کاهش یافته و وزن فولاد به کار رفته در تیرها و ستون ها نیز پایین می آید. این سقف به دلیل کاهش وزن اسکلت ساختمان و ابعاد فونداسیون حدود 50 درصد از حجم آرماتور و بتن فونداسیون را کاهش می دهد.

icp


استفاده از فوم بتن به کار رفته در قسمت میانی سقف مرکب, مقاومت آن را در برابر آتش بالا برده و آن را به نوعی عایق حرارتی تبدیل می کند که دیگر نیازی به استفاده از دیگر عایق ها نیست. علاوه بر عایق حرارتی, سقف های مرکب عایق صوتی نیز محسوب می شوند. مقاومت خمشی, فشاری و برشی این سقف ها باعث حذف لرزش و ارتعاشات سقف می شود و نسبت به سایر سقف ها از بهبود لرزه ای بهتری برخوردار هستند.

پانل های LCP در هنگام وقوع حوادث طبیعی مانند زلزله باعث ایجاد آوار ناشی از تخریب سقف نمی شوند و خسارات مالی و جانی را کاهش می دهند. برای نصب پانل های LCP نیازی به شرایط مساعد جوی نیست زیرا آنها به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید می شوند و در هر موقعیت آب و هوایی می توان آنها را به تیرهای سقف متصل نمود.


سقف LCP در مقایسه با سایر سیستم های سقفی مانند سقف عرشه فولادی و تیرچه بلوک وزن پایین تری دارد. این نوع سقف با کاهش مقاطع فولادی تیر و ستون هزینه های مربوط به ساخت و ساز را پایین آورده و علاوه بر آن سرعت اجرا و نصب آن به عنوان یک سقف پیش ساخته بالا است. قیمت این نوع سقف نسبت به سایر سقف ها گران تر است اما به دلیل کاهش مصرف فولاد ممکن است گاهی ارزان تر در بیاید. پانل های سقف مرکب طبق نقشه های اجرایی و دهانه های مورد نظر تولید می شوند و با ماشین های سنگین به محل پروژه منتقل شده و دپو می شوند. سپس این قطعات پیش ساخته در دهانه ی مورد نظر قرار داده می شوند و به یکدیگر و سازه متصل می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محب شرکت :
جهت سقف با کاربری راه رو عابر متراژ ۱۰۰۰۰متر لطفاً وزن قابل تحمل وزن متر مربع وقینت ارسال فرمایید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>