اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ذرت

واردات ذرت از روسیه:
ذرت یا بلال یا جواری، یکی از غلات مهم است منشاء آن قاره آمریکا بوده است، و پس از گندم بیشترین اراضی کشاورزی جهان به ذرت اختصاص دارد.

ذرت سرشار از مواد غذایی مورد نیاز برای بدن بوده و نیز منبع خوبی از فیبر محسوب می شود و سرشار از کالری است.در این مقاله قصد داریم درباره ی واردات ذرت از روسیه صحبت کنیم و درجات مختلف کیفی آن را توضیح دهیم.

ذرت دامی

واردات ذرت دامی روسیه درجه یک:
خوراک دام طیور جزء کالاهای اساسی کشور هستند و نیاز به آنها همواره وجود دارد از این رو تقاضا برای واردات محصولاتی همچون جو و ذرت در اکثر فصول سال وجود دارد، با توجه به اینکه همه مصرف‌کنندگان جو و ذرت توانایی واردات مستقیم این محصولات را ندارند افراد و شرکت هایی به عنوان سرمایه گذار وارد این صنف شده و کار واردات این محصولات از کشورهایی نظیر روسیه را انجام می دهند.

واردات ذرت دامی کشور روسیه:
روسیه نقش زیادی در واردات محصولاتی نظیر ذرت و جو دارد همه روزه بنادر شمالی شاهد ترخیص غلات از روسیه می باشد.

با توجه به اینکه افراد و شرکت های زیادی خواهان واردات از روسیه هستند حدود شرکتهایی که در روسیه حضور دارند و به راحتی می توانند کار تهیه و ترخیص این محصولات را انجام دهد می تواند بسیار سودمند باشد.

ذرت دامی

ذرت دامی ارزان قیمت از روسیه:
ذرت از جمله محصولات کشاورزی است که خواص و ویژگی های بسیار دارد، که موجب شده بتوان نوع خاصی از آن را برای تغذیه دام و طیور استفاده کرد.

در جیره غذایی دام و بسته به نوع، حجم مشخصی از ذرت قرار داده شده و به حیوان داده می‌شود مصرف ذرت در طی چند سال اخیر تأثیرات بسیاری بر سلامت دام داشته است.که به وضوح دیده می شود.

برای تغذیه دام در مراکز نگهداری آنها نیاز است تا از انواع مواد کشاورزی مغذی و با کیفیت استفاده شود. یکی از محصولاتی که در طی چند سال اخیر در لیست خرید قرار گرفته است ذرت دامی می باشد، بخشی از ذرت دامی در ایران تولید شده و بخشی دیگر از کشورهایی نظیر روسیه وارد می شود.

کیفیت ذرت روسیه:
بلال‌های ذرت با لایه ای از برگها پوشانده شده که تا رسیدن دانه های ذرت رشته های نازکی مانند مو از سر بلال بیرون می آید که موقع برداشت به رنگ زرد تغییر می کند. واردات این محصول بیشتر از روسیه است.قیمت روز ذرت بر اساس نرخ روز و ارز در بازار اعلام می گردد.

ذرت روسیه:
ذرت در تمامی نقاطی که دمای آن بیشتر از 10 درجه باشد سازگاری دارد می تواند رشد و گلدهی را شروع کند.

گل‌های انتهای ذرت که در دمای گرم و خشک می رسند، با کمک با د شروع به گرده افشانی می کند بلال‌های کوچک نوجوان را می‌توان برای خوراک استفاده کر، د اما بلال‌های بزرگ و خشک خاصیت خود را برای غذا از دست می دهند. و برای خوراک دام و طیور یا آرد استفاده می شود.

امروزه به کمک ماشین آلات کشاورزی دانه‌های ذرت در یک ردیف با فاصله از هم کاشته می شود که این فرآیند برای پربار شدن هرساقه ذرت می شود. این فرآیند برای با کیفیت‌تر شدن دانه‌های بلال می‌باشد.

قیمت روز ذرت دامی برزیل روسیه اوکراین:
ذرت دامی نهادهایی که پروتئین مناسبی دارد به همین خاطر جایگاه ویژه ای نیز در جیره دام و طیور دارد. ما پیشنهاد می‌کنیم که ذرت هر روز در جیره دام و طیور باشد زیرا انرژی مناسبی را برای دام و طیور فراهم می‌کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>