اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کنسرو ذرت

صادرات کنسرو ذرت شیرین:
یکی از کاربردی ترین محصولات غذایی کهدر فروشگاه های مواد غذایی به فروش می رسند انواع کنسروها هستند. کنسرو ذرت یکیپرفروش ترین نمونه های کنسرو ها است.

انواع گوناگونی از ذرت به صورت کنسرو شده توسط تولید کنندگان به بازار ارائه می شود که در بین آن‌ها ذرت‌شیرین به خاطر داشتن طعم مطلوب‌تر که بیشتر در اثر دست کاری ژنتیکی و انتخاب گونه‌های شیرین‌تر ذرت است، محبوب اکثر مصرف‌کنندگان است. در این میان، کنسرو ذرت شیرین 380 گرمی به خاطر این که وزن مناسبی برای مصارف خانگی دارد، بازار نسبتا پر رونقی دارد.

صادرات کنسرو ذرت شیرین عملیات اقتصادی:
موفق و پرسودی برای صادرکنندگان مواد غذایی خواهد بود. کنسرو ذرت شیرین در طبخ بسیاری از غذا‌ها و پیش غذا‌های سر تاسر دنیا به کار می‌رود.آشپز‌های حرفه‌ای از کنسرو ذرت شیرین در تهیه سوپ‌ها، سالاد‌ها و کتلت ها استفاده می کنند و از تأثیر کیفیت ذرت مورد استفاده بر طعم غذا کاملا مطلع اند.

وضعیت خرید کنسرو شیرین در کشور های همسایه
امروزه با زیاد تر شدن مشغله ها، مصرف مواد غذایی به صورت کنسرو رو به فزونی است چرا که ترجیح بر گذراندن کمترین زمان ممکن در آشپزخانه است. همانطور که ذکر شد ذرت شیرین تقریبا در غذای همه ی ملت ها استفاده می شود.

در کشور های همسایه ی ایران نیز وضعیت خرید کنسرو ذرت شیرین به گونه ای است که اقتصادی بودن صادرات کنسرو ذرت شیرین را تضمین می کند.کنسرو ذرت شیرین با کیفیت مکمل غذاهایی همچون ماکارونی، سوپ و انواع سالاد می باشد. همچنین اصلی ترین عنصر در تهیه ی ذرت مکزیکی کنسرو ذرت شیرین است. ذرت مکزیکی در همه ی کشور ها طرفدار دارد.

بهترین گزینه های صادرات کنسرو شیرین:
تلاش شده تا بهترین و با کیفیت ترین گزینه های صادرات کنسرو ذرت شیرین برای صادر کنندگان مواد غذایی فراهم شود.

می توانید با جستجو در سایت ها بازه ی قیمت کنسرو ذرت صادراتی را مشاهده کنید.همچین کنسرو ذرت شیرین عمده در اختیار خریدار کنسرو ذرت شیرین قرار گرفته است.تا با صرف هزینه ی کمتری به محصول مورد نظر در حجم بالا دست پیدا کنید.

قیمت کنسرو های شیرین صادراتی در تهران
امروزه با توجه به مشغله های زیادی که برای افراد وجود دارد ترجیح می دهند زمان کمتری را صرف آماده سازی غذا کنند به همین دلیل در هنگام خرید انواع محصولات غذایی نمونه های کنسروی آن ها را خریداری می کنند. کنسرو ذرت یکی از پرطرفدارترین کنسروهایی است که در داخل کشور تولید می شود.

کنسرو ذرت شیرین ارزان با همان کیفیت:
کنسرو های صادراتی در اختیار مصرف کنندگان داخلی نیز قرار گرفته است.تا بهترین کیفیت
غذا ها را بر سر سفره های خوش آب رنگ و پر برکت ایرانی نتیجه دهد. قیمت کنسرو ذرت شیرین در بازه‌های مختلف بازار موجود است که این قیمت با توجه به برند و وزن بسته بندی متغیر می باشد.

وزن قوطی های کنسرو ذرت شیرین از بسته بندی های 380 گرمی شروع می شود.بسته های 380 گرمی برای مصارف خانگی مناسب اند.خرید کنسرو ذرت شیرین در بسته بندی های 3 کیلوگرمی برای فست فود‌ها و کافی شاپ ها پیشنهادی به صرفه است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>