اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نارنگی

صادرات نارنگی به عراق:
امروزه در هر کشوری بحث صادرات حرف اول را در تعیین نقش اقتصاد کشور داشته که ما در لاین جا به بررسی صادرات نارنگی به عراق می پردازیم.

صادرات نارنگی به عراق امروزه به روش های مختلفی قابل انجام می باشد و مشتری های زیادی را از سراسر کشورهای جهان داشته و از همین رومی باشد که روزانه دارای تولید انبوهی می باشد.

نارنگی

عرضه نارنگی در سطح بازار:
هم چنین قابل ذکر می باشد که افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند نارنگی‌های با کیفیت بالا را در سطح بازار ارائه می کنند می‌توانند با کمک گرفتن از روش های پیشنهاد شده و درست در آمد زایی خوبی را داشته باشند چرا که همان طور که گفته شده است خریداران این نارنگی تولید شده در کشور بسایر بالا می‌باشد.

عرضه نارنگی در سطح بازار روز به روش‌های مختلفی قابل انجام می‌باشد و مشتری‌ها می‌توانند آن‌ها را به راحتی از این بازار های معتبر معرفی شده تهیه کنند.

عرضه نارنگی در سطح بازار هر چه بیشتر باشد به خوبی می تواند نیاز مشتریان را برآورده کرده و مشتری از این خرید رضایت بیشتری را خواهد داشت چرا که می تواند به راحتی به این نارنگی های عرضه شده دسترسی پیدا کرده و با قیمت مناسب تری خریداری کند.

نارنگی

صادرات نارنگی به عراق:
از جمله محصولاتی که امروزه به صورت انبوهی به کشور عراق صادر می گردد، نارنگی می باشد که کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کننده های این محصول می باشد چرا که در کشور ما به دلیل آب و هوای مناسبی که دارد می توان آن هارا با کیفیت بالاتری ارائه کرده و از این صادرات نیز سود خوبی را کسب کرد.

صادرات نارنگی به عراق به صورت تن و عمده انجام گرفته بیشتر به نرخ دلار این کار انجام می شود تا بتوان با قیمت خوبی آن ها را عرضه کرده و از این کار تولید کننده نیز سود خوبی را کسب کند.

صادرات نارنگی به عراق امروزه به روش های اینترنیت انجام گرفته و هر کشوری می توان به راحتی آن ها را از طریق سایت معتبر معرفی شده مشاهده کرده است.

نارنگی

نارنگی صادراتی ارزان قیمت:
تولید مرکبات در ایران هر سال بیشتر از سال پیش شده و در وضعیت مطلوبی قرار دارد، ایران با تولید انبوه این مرکبات توانسته است به میزان بالایی پاسخگوی تقاضا در عرصه جهانی باشد.

برای جلوگیری از کاهش قیمت و زیان باغداران وزارت کشاورزی در راستای سیایت بازار در برابر بازار راه صادرات نارنگی را باز گذاشته و حتی احتمال پرداخت مشوق صادراتی هم وجود دارد.

نارنگی صادراتی یکی از پر رونق ترین محصولات به جهت صادرات به کشور های دیگر است و در این میان لازم است مهم ترین صادر کنندگان نارنگی را بشناسید و جایگاه ایران را در این عرصه مشاهده نمایید.

خرید بهترین نارنگی صادراتی افزایش بیشتری بیشتری پیدا کرده است و به همین منظور باید کیفیت و قیمت نارنگی ها مناسب تر باشد تا مورد خرید و فروش بیشتری در سطح کشور قرار بگیرد.

نارنگی

مهم ترین کشور های صادر کننده نارنگی:
کشور های زیادی در راستای تولید و صادرات انبوه این محصول فعالیت می نمایند، که در این جا به مواردی اشاره می نماییم، کشور های برزیل و آمریکا و چین و مصر و … در راستای صادرات نارنگی با کیفیت فعالیت زیادی را دارند که در این میان نیز کشور ایران یکی از بزرگ ترین صادر کننده نارنگی در جهان می باشد و پرتقال های با کیفیت بالا و قیمت مناسبی را تولید نموده و به صورت انبوهی به کشور های خریدار صادر می نماید.

کشور ایران به عنوان صادر کننده نارنگی به کشور های دیگر از جمله به کشور عراق با در نظر گرفتن همه اصول صادرات آن را تولید نموده و با کیفیت مناسبی صادر می کنند تا خریداران از این خرید رضایت بیشتری را داشته باشند.

نارنگی

مشکلات صادرات نارنگی به عراق:
صادرات نارنگی نیز مانند دیگر محصولات با چالش ها و مشکلاتی روبرو است که توجه به آن ها و شناسایی مشکلات صادرات نارنگی برای هر صادر کننده ای الزامی می باشد، با وجود اینکه باغداران ایرانی سالانه چیزی حدود 2 میلیون تن مرکبات تولید می کنند اما دست کم حدود 10 تا 15 در صد این محصولات قابلیت صادرات دارند که از این میان حتی یک دهم آن هم به دیگر کشور ها صادر نخواهد شد.

عوامل مختلفی برای عدم موفقیت صادرات پرتقال ایرانی وجود دارد که می توان به نبود بسته بندی مناسب، حمل و نقل ناکارآمد، عدم استفاده از بنادر شمالی برای صادرات پرتقال دانست.

در پی این مشکلات مسئولین باید به فکر چاره بوده و راه حلی برای حل این مشکلات انجام دهند و به صادرات انبوه محصولات کمک نمایند و اقصاد کشور رشد خوبی را داشته باشد.

نارنگی

عوامل تعیین کننده قیمت نارنگی صادراتی به عراق:
نارنگی های صادراتی معمولا شامل نارنگی هایی می شوند که ظاهری درشت تر و خوش آب و رنگ تر داشته باشند، قیمت نارنگی صادراتی ایران به کشور عراق به عوامل مختلفی بستگی دارد که کیفیت یکی از این عوامل می باشد.

همچنین ممکن است هر سال با تغییرات دمایی مواجه شویم که این امر بر افزایش یا کاهش قیمت این محصول دخیل است، نوع تولید نارنگی در کشور در تعیین قیمت آن تأثیر بسیار زیادی را دارد و مشتری می‌تواند به راحتی در انواع مورد نیاز خود آن ها را صادر کرده و از این طریق کسب و کار خوبی را راه اندازی نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمد علی درویشی نژاد:
سلام 100 تن نارنگی ژاپنی درجه برای صادرات دارم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

سعید رهروان:
عالی
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>