اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیب قرمز

صادرات سیب قرمز به اروپا:
صادرات سیب درختی قرمز از منطقه اشنویه به اروپا رشد قابل توجهی داشته است، در سال گذشته حدود 50 هزار تن به کشور های مختلف از این قاره ارسال شده است.

اشنویه که یکی از قطب های تولید انواع مختلف از سیب های درختی در ایران به شمار می رود، بالغ بر 5٪ تولید کشور را به خود اختصاص داده است که در برخی از نواحی آن، سیب هایی با رنگ مناسب و با ماندگاری بسیار بالا از باغات برداشت می شود.

در حال حاضر اشنویه زبان زد مشتریان بوده است و همین موضوع باعث شده تا راه صادرات سیب قرمز و زرد آن به بازار های اروپایی هموارتر شود.

بسته بندی سیب صادراتی قرمز:
یکی از رکن های اصلی افزایش صادرات، رعایت فرایند بسته بندی و نحوه درست سورتینگ است که این موضوع در چند سردخانه این شهر راه اندازی شده است و مدیریت درست آن در پیشبرد تجارت این میوه سبب شده تا باغداران نیز در این سال های اخیر حجم باغات زیر کشت خود را افزایش دهند.

توجه داشته باشید که کشور های رقیب ما در صادرات سیب قرمز، از بسته بندی های بسیار شکیل کارتنی استفاده می کنند و توجه به این امر مهم همیشه باعث شده تا خریداران، اولویت اصلی خود را بر روی بسته بندی داشته باشند. ولی ما فعلا آن چنان نتوانسته ایم رغبت مشتریان خارجی خود را بالا ببریم و همیشه مشاهده نموده اید که ساده ترین نوع بسته بندی را برای مشتریان و خریداران پیشنهاد داده ایم.

نوع سورتینگ و بسته بندی کارتنی برای صادرات:
برای صادرات، نوع سورتینگ و اینکه بسته بندی آن به صورت کارتنی باشد بسیار مهم است.

از جمله باعث:

  • برند شدن نام شما.
  • شناخته شدن محصول ایران.
  • جلب توجه خریدار.
  • رضایتمندی مشتریان.
  • فروش با قیمت بالا.

می شود که رعایت مورد ذکر شده قابلیت شما را برای ادامه همکاری با بازار هدف افزایش می دهد.

اما اگر بخواهیم طبق سال های قبل، سبد های پلاستیکی را در چرخه بسته بندی خود قرار دهیم، نخواهیم توانست بازار های بزرگ اروپایی را برای محصولات خود داشته باشیم.

دلیل آن هم این است که با توجه به اینکه سبد ها از نوع مواد درجه دو تجزیه ناپذیر هستند و باعث آلایندگی طبیعت می شود و همین موضوع سبب شده تا برخی از کشور ها از واردات این نوع مواد به کشورشان خودداری کنند.

اما در مورد سورتینگ سیب درختی، بهتر است که از لحاظ کالیبر انجام داده شود که در این حالت وزن کلی کارتن یکنواخت خواهد بود.

کیفیت سیب درختی اشنویه با مهاباد:
هر منطقه ای دارای سیب هایی با کیفیت ممتاز و خوب دارد. اشنویه و مهاباد هم مستثنی از این موضوع نیستند. شاید در کل بخواهیم بگوییم که اشنویه سیب های با کیفیت تری دارد، اما این شهر خودش نواحی خوب و بد داره و نمیشه همه مناطق آن را جز ناحیه ای دانست که از باغات بهترین محصول را برداشت کرد. مهاباد هم طبیعتا نواحی دارد که دارای بهترین نوع سیب از واریته زرد و قرمز است که کافی است اشرافیت کامل بر مناطق آن داشته باشید.

صادرات سیب درختی قرمز مهاباد:
به یقین می توان به این اشاره کرد که میزان برداشت سیب درختی در مهاباد بیشتر از شهر اشنویه در استان آذربایجان غربی است.

این شهر دارای باغات بسیار گسترده است که علاوه بر بازار داخلی، به کشور هایی چون عراق، روسیه، هند، امارات، کویت، افغانستان، پاکستان، عمان و برخی دیگر از کشور ها صادرات می شود.

میزان سیب درختی برداشت شده از باغات، از نوع قرمز یا به اصطلاح رد دلیشز است که در ماه های مختلف از فصول از سردخانه ها به بازار های خارجی صادرات می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
صادق جعفری آقابیگلو:
با سلام و تقدیر از زحمات شما. به اطلاع میرساند که ما دستگاه های سورتینگ ویژه سیب داریم ومحصول فله ای راداخل باغات وسردخانه هابا بسته بندیهای سفارش مشتری ارائه میدهیم.
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

سامان نیکخو:
راهی برای نجات باغداران
سجاد حسنی:
با سلام خسته نباشین الان چگونه میتوانم برای ارسال سیب اقدام کنم.؟؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>