اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلفل دلمه

صادرات فلفل دلمه به روسیه:
فلفل دلمه ای نوعی فلفل شیرین است، از خانواده سیب زمینی که به رنگهای قرمز، زرد، ، سبز و نارنجی یافت می شود.

از ویژگی های آن این است که به تندی دیگر گونه های فلفل نیست، به همین دلیل در انگلستان و ایرلند     ( فلفل شیرین) نیز نامیده می شود. گیاه بومی مکزیک و آمریکای مرکزی و شمال آمریکای جنوبی است. دراین مقاله به صادرات فلفل دلمه ,شرایط, قیمت و… میپردازیم.

نام گمراه کننده فلفل به اشتباه توسط کریستوف کلمب هنگام برگشت به اروپا به این این گیاه داده شده، چرا که در آن زمان به هر ادویه ای که طعم تندی داشت فلفل اطلاق می شد.

فلفل دلمه

صادرات فلفل دلمه به روسیه:
میوه ها و سبزیجات بخشی اساسی از رژیم غذایی مردم در سراسر جهان محسوب می شود، همه افراد برای به دست آوردن ویتامین ها مواد غذایی و مواد معدنی به این دسته از محصولات غذایی متکی هستند.

فلفل دلمه ای نیز یکی از محصولات کشاورزی خوشمزه و در عین حال دارای ارزش اقتصادی و غذای بالا است، در حال حاضر صادرات فلفل دلمه ای به روسیه و دیگر کشورهای جهان مورد توجه بیشتر تاجران و صادرکنندگان مواد غذایی در ایران قرار گرفته است.

به همین خاطر سعی داریم در این مطالب شما را با نکات مهم در خصوص صادرات فلفل دلمه ای به روسیه آشنا کنیم.

با توجه به اینکه روسیه کشوری سردسیر است، شرایط لازم برای کاشت فلفل دلمه ای را ندارد چرا که این محصول نیازمند آب و هوای معتدل و خاک حاصلخیز است.

در صورت تولید فلفل دلمه ای در این کشور نیز قیمت آن بالا خواهد بود، به این ترتیب با توجه به مرغوبیت بالای فلفل دلمه ای ایرانی صادرات فلفل دلمه ای به روسیه یکی از پتانسیل های موجود برای ارائه محصول ایرانی و همینطور واردات ارز به کشورمان به شمار می رود.

ناگفته نماند قیمت فلفل دلمه ای صادراتی نسبت به کیفیت و سلامت محصول، برای مردم روسیه قابل قبول باشد، البته مردم روسیه با کیفیت محصولات کشاورزی ایران آشنایی دارند و جزو طرفداران محصولات غذایی کشورمان هستند.

فلفل دلمه

چالش های ورود به بازار روسیه:
ورود به بازار روسیه کار چندان آسانی نیست و با چالش ها و دشواری هایی همراه است، تنها راه مرتفع نمودن آن آشنایی کامل با نکات لازم در خصوص صادرات فلفل دلمه ای و همینطور مشورت با افراد متخصص و با تجربه است.

همچنین اگر با فرهنگ مردم این سرزمین نیز آشنایی داشته باشید می توانید بر اساس این شناخت طراحی‌های اصولی برای بسته بندی و شیوه ارائه محصول در نظر بگیرید.

فلفل دلمه

نکات لازم در خصوص صادرات فلفل دلمه ای:

  • توجه به بسته بندی مناسب برای فلفل دلمه ای صادراتی.
  • آگاهی از روشهای صادرات فلفل دلمه ای به کشور روسیه. 
  •  تعیین قیمت فلفل دلمه ای صادراتی.

فلفل دلمه خشک

صادرات فلفل دلمه خشک:
با توجه به اینکه بسیاری از کشورها از فلفل دلمه خشک برای تهیه انواع ادویه جات مخلوط مانند پاپریکا استفاده می کنند. شما می توانید به فلفل دلمه ای خشک شده را نیز صادر کنید که در بازار بزرگ روسیه خواهان بسیاری را دارد.

فلفل دلمه

پرطرفدارترین رنگ فلفل دلمه صادراتی به روسیه:
شما به عنوان یک تاجر صادر کننده فلفل دلمه ای باید پرطرفدارترین فلفل دلمه صادراتی را برای مشتریان خارجی بشناسید. فلفل دلمه ای علاوه بر رنگ های مختلف در دو جنسیت نر و ماده به فروش می رسد.

در این میان فلفل دلمه ای قرمز طرفداران زیادی در بین مشتریان خارجی دارد. لیکوپن موجود در فلفل دلمه‌ای قرمز نه تنها موجب تغییر رنگ این محصول شده است، بلکه خواص آنتی اکسیدانی مختلفی برای پیشگیری از انواع سرطان و حملات قلبی دارد.

 فلفل دلمه

فلفل دلمه صادراتی ایران نسبت به سایر کشورها محبوبیت بالاتری دارد:
فلفل دلمه صادراتی ایران در کشورهای مختلف از جمله روسیه مسکو، امارات، عمان، قطر کویت و عراق طرفداران زیادی دارد و شما می‌توانید این محصول را از تولید کنندگان داخلی به طور مستقیم خریداری کرده و به روش های مختلف به کشورهای ذکر شده یا سایر کشورها ارسال نمایید.

اما برای صادرات فلفل دلمه ای رنگی باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید تا بتوانید در این حرفه به موفقیت‌های بالایی دست یابید و محصولات ایرانی را به بهترین نحو به کشورهای خارجی معرفی کنید. تا جایگاه ایران در خصوص امر صادرات مستحکم شده و نام ایران در کنار سایر رقبای قدرتمند بیش از پیش بدرخشد.

امکان کشت مرغوب ترین نوع سبزیجات و صیفی جات در ایران به دلیل برخورداری از آب و هوای چهار فصل می باشد، که این امر باعث شده است به دلیل وجود خاک حاصلخیز و شرایط جوی مساعد بهترین فلفل دلمه صادراتی در ایران کشت و صادر شود.

بسته بندی

اهمیت بسته بندی مناسب صادراتی:
یکی از بزرگ ترین دغدغه های مشتریان، سلامت محصولی است که خریداری می کنند.نگرانی بابت آفاتی که باعث خرابی محصول و وارد آمدن ضربه به اعتبار آنها می شود و همچنین فاسد شدن محصول در حین جابه جایی و غیره از جمله نگرانی های مشتریان و مباحثی است که در امر صادرات باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

همان گونه، که میدانید فلفل دلمه صادراتی به روسیه دارای حساسیت بالایی به تغییرات دمایی دارد و بایستی در شرایطی حمل شود که از تغییرات دمایی و گرم و سرد شدن مکرر جلوگیری شود.

چرا که موجب نرم شدن و در نهایت خراب شدن محصول شما پیش از صادر شدن می گردد، بنابراین بسته‌بندی و شیوه ارسال آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما بسته بندی مناسب نباید تنها به منظور جلوگیری از فساد محصول صورت گیرد بلکه لازم است، شما با کمی خلاقیت و اجرای ایده‌هایی نو برای بسته‌بندی نظر مشتری را جلب نمایید.

چرا که اولین گام برای رضایت مندی و متقاعد شدن خریدار برای سفارش فلفل دلمه ای صادراتی از راه بصری و تصویر اولیه محصول است.

قیمت فلفل دلمه در روسیه:
از طرفی دیگر قیمت فلفل دلمه در روسیه برای مردم حائز اهمیت است و این قیمت بسته به کیفیت و سلامت محصول بایستی برای اهالی این سرزمین قابل قبول باشد، ولی لازم است بدانید مردمان روسیه با محصولات ایرانی به خوبی آشنایی داشته و جزو طرفداران محصولات کشاورزی کشور ما به شمار می روند. زیرا از مرغوبیت و سلامت محصولات کشاورزی صادراتی کاملاً آگاه می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
پرویز صفوی:
تولید کننده فلفل دلمه ایی هستم و اماده همکاری در جهت صادرات
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

امیرحسین صالحی:
سلام ضمن خسته نباشید در مورد بازار فلفل وخوش کردن فلفل لطفا میتوانید من را راهنمایی کنید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مرجان رییسی:
سلام تولید کننده هفته ای ۲ کانتینر فلفل دلمه هستم و اماده همگکاری برا صادرات بخصوص به روسیه تشکر
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>