اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زرشک

صادرات زرشک ایرانی پفکی به عراق:
صادرات زرشک ایرانی به کشور عراق به عنوان همسایه مصرف کننده ما می تواند ارز آوری بسیار خوبی را برای کشور داشته باشد و در این بین شاید بهترین پیشنهادات پفکی و دانه اناری باشند.

همواره صادرات زرشک توانسته است رونق اقتصادی خوبی را برای مناطق فعال در زمینه تولید این محصول داشته باشد.

زرشک ایرانی به عنوان یکی از چندین نوع خشکبار صادراتی در بسیاری از بازار های دنیا جای خود را باز کرده و در صورتی که تجار ما بتوانند با برنامه یزی درست وارد بازار های بین المللی شوند، قطعا بر دامنه این بازار‌ها افزوده خواهد شد.

صادرات خشکبار ایرانی در حال حاضر به 50 کشور دنیا انجام می شود و همان طور که می دانید در برخی از این بازار‌های زرشک به عنوان یک محصول شناخته شده نیست، اگر بخواهیم یک مثال خوب از این دست بازار ها را بیان کنیم، کشور نروژ اگر چه بقیه خشکبار ایران را خریداری می کند، اما از خرید زرشک امتناع می‌ورزد.

راهکار چیست؟
همان طور که گفته شد، بازار یابی و مذاکره درست برای فروش زرشک ایرانی در کشور های مختلف چاره کار است.

ما تا چند سال قبل بازار خوبی را در زمینه صادرات زرشک کشورمان به کشور عراق نداشتیم، اما اکنون عراق را می توان یک خریدار بسیار خوب انواع زرشک ایران دانست.

صادرات زرشک ایرانی به عراق:
همان طور که می دانید عراق به دلیل نزدیک بودن فرهنگی به ایران در مواد غذایی زرشک را نیز در لیست محصولات و مواد غذایی خود قرار داده اند، به همین دلیل صادرات زرشک ایرانی به عراق رونق خوبی گرفته است.

هر دو نوع زرشک پفکی و زرشک دانه اناری کشورمان به این کشور صادر می شود، اما زرشک پفکی به دلیل کیفیت بهتر از مشتریان بهتری به نسبت دانه اناری برخوردار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>