اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ گیوتین چیست؟

سنگ ساختمانی گیوتین یا قیچی جز سنگهای آنتیک و دکوراتیو می باشد که از قطعات پروفیل شکل سنگ ها تولید می شود.سنگ هایی که عمدتا برای سنگ گیوتین استفاده می شود از سنگ های مرمریت، ترااونیکس و سنگ های تراورتن است.

این سنگ ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند.سنگ ساختمانی گیوتین از بخش های خرده شده و شکسته سنگ درکنار هم تشکیل شده استاین سنگ با ملات هایی که پایه زرینی دارند به وجود آمده اند.

غالبا این سنگ های شکسته و خرد شده از سنگ های تراورتن می باشد، به عبارتی دیگر سنگ گیوتین از ضایعات سنگ های تراورتن تشکیل شده که با ملات هایی به هم چسبیده می شوند.

پروفیل ها چه هستند؟

پروفیل های سنگی که در ساخت سنگ ساختمانی گیوتین استفاده می شود به شکل مکعب مستطیل بوده است.پرفیل ها زیر دستگاهی ک لبه تیغ مانند آن بر سطح طولی سنگ ضربه زده، و قطعه سنگ را به دو قسمت تقسیم می کند، که یک سطح آن صاف بوده که برای نصب روی دیوار به وسیله چسب سنگ به کار می رود و بخش دیگر آن که نظم خاصی ندارد و نامنظم است.پروفیل برای نمای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

در مورد سنگ ساختمانی گیوتین بیشتر بدانیم

برای نصب سنگ ساختمانی گیوتین در نما از دوغاب سیمان یا چسب سنگ استفاده می شود.این سنگ قابلیت نصب بر روی انواع دیواره ها از جمله دیوارهای گچی، سیمانی و کاشی و… را خواهد داشت.سنگ های گیوتین در ابعادی به طول 10 یا بیشتر و عرض 3 تا 4 و ضخامت 1.5 سانتی متر ساخته می شوند.
این نکته حائز اهمیت است که زوایای سنگ ها 90 درجه می باشد.

نکته دیگر در مورد سنگ های قیچی رنگ های متنوع آن است که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد.
همچنین قیمت مناسبی نیز این سنگ ها دارند و زمان اجرا و نصب سنگ های گیوتین کوتاه می باشد.

معایب سنگ ساختمانی گیوتین

معایب سنگهای گیوتین این است که زمانی که در نمای ساختمان به کاربرده می شوند گرد و خاک را به خود می گیردهمچنین کثیف می شود به همین دلیل باید زود به زود آن ها را تمیز کرد.از انواع سنگ های گیوتین می تواند گیوتین زرد، گیوتین قرمز، گیوتین شکلاتی، گیوتین تنه درختی و گیوتین گردویی را نام برد.

سنگ گیوتین از جمله کاربردی ترین متریالی هست که با مصالح دیگر از قبیل سنگ های دیگر، چوب، کاغذ دیواری و غیره هم می تواند کنار هم قرار بگیردعلاوه بر آن زیبایی خاصی را به محیط خواهد داد.سنگ های گیوتین جز سنگ های تزیینی با خاصیت درخشان بودن است.

همچنین سنگ ساختمانی گیوتین در نمای خارجی ساختمان ها، نماهای ورودی کاربرد دارد.همچنین نماها و دکوراسیون داخلی به عنوان ویترین، دیوار پشت تلویزیون، دیوار پشت شومینه و… کاربرد دارد.عواملی چون نوع سنگ، رنگ و ابعاد آن بر قیمت سنگ گیوتین تأثیرگذار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>