اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صابون

صادرات صابون به عراق: 
در علم اقتصاد صادرات بدین منظور صورت می گیرد که میزان تولیدات یک کشور از میزان نیاز بازار داخلی اش بیشتر باشد. در حوزه مواد شوینده و بهداشتی ایران نقش مهمی در صادرات صابون به کشورهای همسایه نظیر: عراق، افغانستان و … دارد. ایران 14 قلم کالا را به خارج از کشور و در عراق انجام می دهد که یکی از آنها در زمینه صادرات صابون به عراق می باشد که در این میان لیست قیمت فروش محصولات شرکت های صادر کننده متفاوت خواهد بود.

میزان صادرات مواد شوینده در ایران به خارج از کشور به مبالغ میلیاردی رسیده و کمک شایانی به چرخه اقتصادی کشور کرده است.

صابون یکی از مهم ترین و شاید با ارزش ترین مواد شوینده می باشد که علاوه بر خاصیت پاک کنندگی در بعضی مواقع خاصیت درمانی نیز دارد. که در این میان ایران از صادرات صابون های ارزان قیمت به عراق سود بالایی را نصیب خود کرده است.

صابون ها و به طور کلی مواد شوینده انواع متفاوتی دارد که هر یک دارای مواد اولیه مختلفی می باشند و این امر در لیست قیمت صابون های صادراتی در کشورهای همسایه حائز اهمیت است و تأثیرات بسزایی را ایفا خواهد کرد.

ایران با توجه به قیمت صابون در عراق و میزان نرخ آن، کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب را به این کشور صادر کرده که توانسته منفعت زیادی از این تجارت را به دست آورد.

موفقیت در صادرات مواد شوینده و بهداشتی:
براساس آمار گمرک در 6 ماهه نخست امسال ایران از صادرات مواد شوینده و بهداشتی درآمدی میلیاردی را نصیب خود کرده است.

این مبلغ نشان دهنده موفقیت عظیمی در صادرات مواد شوینده و بهداشتی است. خوشبختانه کشور ایران کمبودی در جهت تولید مواد اولیه بهداشتی ندارد و در حال حاضر بیش از 90 نوع مواد شوینده و بهداشتی در کشور ایران تولید می شود.

صادرات صابون در مقایسه با دیگر صنایع توانسته است موفقیت بسیار زیادی را از آن خود کند، که این خود نشان از موفقیت در صادرات مواد شوینده به کشورهای همسایه نظیر عراق می باشد.

شرکت های بازرگانی فعال در زمینه صادرات صابون
در ایران شرکت های بازرگانی فعال در زمینه صادرات صابون در جای جای کشور درحال تجارت و معامله با کشور های خارجی به ویژه عراق هستند.

در حال حاضر بزرگ ترین کارخانه و شرکت بازرگانی در حوزه صادرات صابون، شرکت های واقع در شمال شرق ایران، استان خراسان رضوی می باشد که توانسته است بیش از 70 نوع مواد شوینده و بهداشتی در این زمینه به کشورهای همسایه مانند عراق و افعانستان صادر کند.

هم اکنون کشورهای زیر مقصد و خریداران حجم عمده ای از مواد شوینده، خصوصا صادرات انواع صابون از ایران هستند که عبارتنداز:

  • بحرین.
  • تاجیکستان.
  • پاکستان.
  • عراق.
  • ترکمنستان.
  • قزاقستان.
  • کویت.
  • لبنان.

کارخانه مواد شوینده در ایران از دستگاه ها و مکانیزم جدید و پیشرفته استفاده می کند و همچنین دارای کادر و نیروی انسانی بسیار مجرب می باشد.

این عوامل باعث می شود که محصولات ما با بالاترین حد کیفیت وارد بازارهای داخلی و خارجی گردد و علاوه برآن رضایت مشتریان خارجی را به خوبی جلب کرده است.

سود صادرات مواد شوینده ایرانی به عراق:
با توجه به موقعیت جغرافیایی عراق که در میان سه قاره آسیا، آفریقا، اروپا و به همسایگی ایران واقع شده است و از طرفی عراق یک کشور وارد کننده می باشد، بنابراین فرصت مناسبی در جهت صادرات مواد بهداشتی و غیر نفتی می تواند درآمد بالایی را از آن ایرانیان کند.

از طرفی اقدام دولت عراق برای تامین مواد مورد نیاز خود فرصت مناسبی برای صادرکنندگان ایرانی نیز می‌باشد. علاوه بر اینکه ایران از نیاز بازار مصرف کنندگان عراقی استفاده می کند و تجارت عظیمی را در زمینه مواد شوینده راه انداخته است، سود صادرات مواد شوینده ایرانی به عراق را مشاوره صادرات به عراق ممکن ساخته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمد حاجی حسینلو:
بااسلام ما ی شرکت تازه تاسیس شوینده های کارواش صنعتی و خانگی هستیم - در صورت امکان برای همکاری در فروش چ داخلی و خارجی لطفا با ما در تماس باشید باتشکر
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

مادح امین نژاد:
بنده در اقلیم کردستان اشنا زیاد واسه فروش محصولات دارم
محمد عبدلی:
سلام بنده صابون محلی بروجرد تولید میکنم نیاز به بازار یاب دارم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>