اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دانه انار

صادرات دانه انار: 
انار یکی از میوه های پر طرفدار فصل پاییز در بین افراد و از میوه های بهشتی است که در قران و احادیث و روایات دینی در مورد خواص و فوائد آن بسیار صحبت شده است که هم پوست بیرونی و برگ٬ پرده ها٬ هسته و دانه آن از خواص زیادی برخوردار است و بیشترین مصرف آن در بین ایرانیان استفاده در شب یلدا می‌باشد.

دانه های انار در رنگ های مختلف سفید٬ صورتی٬ قرمز٬ و قرمز مایل به سیاه است که مزه ای شیرین و ملس و ترش دارند که هر سه خوشمزگی خاص خود را دارند و پوست بیرونی آن به رنگهای صورتی قرمز و مخلوط با سفید است. خرید و فروش دانه انار در میوه و تره بار و شرکت های پخش کننده انجام می شود. صادرات آن به کشورهای آفریقایی توسط شرکت های تجاری این محصول انجام می شود.

دانه انار

خرید و فروش دانه انار درجه یک:
خرید و فروش دانه انار درجه یک در فروشگاه های مواد غذایی و فروشگاه های زنجیره ای انجام می شود و شرکت های پخش کننده نیز خرید و فروش کننده گان دانه انار هستند فروشگاه معتبر دانه انار این محصول را در بسته های مختلف و وزن های متفاوت عرضه می کنند. فروش ویژه دانه انار در بسیاری از فروشگاه هایی که این محصول را بدون واسطه عرضه می کنند انجام می شود و قیمت ارزان تری دارد و با صرفه است.

بازار دانه انار به دو صورت خشک کرده و تازه به فروش می رسانند و علاوه بر دانه انار هسته ی ان هم دارای فواید زیادی است و روغن آن گرفته و به مصرف می رسد این دانه های انار بیشتر ترش و ملس هستند که در انواع غذاها استفاده می شود. خرید آنلاین دانه انار در بسیاری از فروشگاه های مجازی عرضه می شود که به صورت غیر حضوری در منزل بسته محصول را انتخاب کرده و ثبت سفارش می کنند.

دانه انار

صادرات خرید و فروش دانه انار به کشور های آفریقایی:
صادرات خرید و فروش دانه انار به کشورهای آفریقایی یکی از فعال ترین بازارهای صادرات میوه در کشور است.

دانه انار و انار که حجم بالایی از صادرات را به خود اختصاص داده است به انار رباب معروف است و انار دانه مشکی و انار شیشه ای و انار نادری و غیره هستند که کیفیت انار رباب و دانه مشکی بسیار بالا و مخصوص صادرات دانه انار می باشد و این انار که انار درجه یک است به کشورهای آفریقایی صادر می شوند تجار و بازرگانان آفریقایی انار درجه یک را به صورت فله ای یا بسته بندی خریداری می کنند.

انار صادراتی بسیار آبدار و خوشمزه و به علت ضخامت پوست در حمل نیز دچار آسیب نمی شود. انار های صادرات بیشتر درجه یک و دو هستند که شامل انار ملس ساده٬ رباب نی ریز٬ شیشه کپ فردوس٬ نادری بادرود٬ ملس یزدی٬ فجاق قلم٬ اردستانی٬ مه ولات٬ بجستانی گنابادی٬ خزربرد سکنصفات٬ هرفولوژیکی می‌باشد و رنگ پوست انار صادراتی بیشتر از صورتی تا قرمز هستند و رنگدانه آریل از صورتی تا قرمز آتشین متفاوت هستند و هر چه رنگ قرمزتر باشد از مقبولیت بیشتری برخوردار است و طعم آنها از ملس تا شیرین متفاوت است و هر چه قند نسبت به اسید بیشتر باشد در صادرات مقبولیت بیشتری دارد و پوست انار صادراتی باید ضخیم تا متوسط باشد تا در حیل حمل اسیب نبیند و کارتن های انار صادراتی 5 کیلویی هستند که در هر کارتن 8 تا 22 عدد است.

دانه انار

پخش عمده دانه انار:
خش عمده دانه انار توسط شرکت های پخش و مراکز فروش عمده این میوه انجام می شود. ساوه در استان مرکزی قطب انار در ایران و پخش کننده عمده دانه انار می باشد و عرضه دانه انار در این منطقه انجام می شود ساوه در استان مرکزی قطب انار های توش٬ یوسف خانی٬ آلک٬ تبریزی٬ محمد علی خانی٬ شیرین پاییزه می باشد.

و بعد از آن استان گلستان٬ تبریز٬ قم٬ فارس٬ خراسان رضوی٬ خراسان جنوبی٬ اصفهان٬ یزد٬ ارسنجان٬ لرستان٬ ایلام٬ سمنان٬ کرمانشاه و غیره هستند در شهرهای برداشت کننده انار فراوردهای انار بسیار دیده می شود و انواع فراوردهای آن ارزان تر به فروش می رسد.

در این استانها تجارت دانه انار انجام می شود و انواع مختلف انار را به سایر نقاط کشور پخش می کنند. انار و فراوردهای آن در این شهر ها توسط شرکت های بازرگانی به سایر نقاط ایران و جهان صادر می شود.

دانه انار

لیست قیمت روز دانه انار:
لیست قیمت روز دانه انار بر اساس نوع انار مانند شهسوار دانه قرمز٬ میخوش شیرین ساوه٬ آلک ساوه٬ ملس اصفهانی دانه قرمز٬ شیشه پک خراسان٬ و قجاق قم و غیره متفاوت می باشد و از نظر کیفیت انار مانند درجه یک درشت و درجه سه کوچک نرخ متفاوت دارد و انار های درجه یک مسلما که قیمت بیشتری دارند و بیشتر صادراتی هستند.

و در مناطق کشت انار مانند ساوه و فصل چیدن انار قیمت ارزانتری دارند در این مناطق هم قیمت انار و هم قیمت فراوردهای آن نسبت به دیگر جاها ارزانتر است. انار دانه درشت سیاه و قرمز کیفیت بالا و قیمت بالاتری دارد و این محصول هر چه با واسطه به دست مصرف کننده برسد قیمتش بیشتر است.

و بسته به اندازه برداشت نیز قیمت گذاری می شود مثلا در سال هایی که یه علت حوادث جوی و طبیعی میزان برداشت انار کم است قیمت آن بالاتر است و در سالی که به علت آب و هوا و حو مناسب مقدار برداشت انار زیاد است قیمت ارزانتری دارد.

دانه انار

فهرست موارد استفاده از دانه انار:
فهرست موارد استفاده از دانه انار بیشتر در غذاها است مانند غذاهای مرغ شکم پر٬ خورشت مرغ با انار و سیر٬ املت با چاشنی انار٬ آش انار٬ خورش انار و بادمجان٬ اناربیج٬ مرغ ترش٬ سوپ و غیره و برای ترش کردن انواع غذاهها از انار یا رب انار استفاده می شود مانند فسنجان.

و فراوردهای انار از جمله آب انار٬ رب انار٬ کنسانتره انار٬ لواشک انار٬ مربا انار٬ ژله انار و غیره که در کارخانه‌جات تولیدی در مواد غذایی استفاده می‌شوند و در انواع دسرها و بستنی و نوشیدنی ها و در کافی شاپ‌ها استفاده می شود و غیره هستند.

دانه انار

شرکت صادراتی انار در شمال:
شرکت صادراتی انار در شمال نمونه های مرغوب این میوه را در بازارهای جهانی عرضه می کند. گنبد کاووس یکی از شهر های تولید کننده انار است که بزرگ ترین باغات انار در این شهر در شمال کشور می باشد و انار درجه یک شمال کشور که بیشتر صادراتی هستند در شرکت صادر کننده انار در این شهر به کشورهای خارجی عرضه می شوند صادرات انار شمال کشور بیشتر به کشور روسیه عرضه می شود که روسیه بیشترین خریداران این انار شمالی هستند.

دانه انار

برترین تولید کننده انار در ایران و جهان:
برترین تولید کننده انار در ایران و جهان شهرهایی هستند که از نظر شرایط تولید انار در وضعیت مساعدی قرار دارند. ایران بزرگ ترین تولید کننده انار در جهان است و عمده ترین صادرات انار ایرانی به به حاشیه خلیج فارس و چین می باشد.

ایالات متحده امریکا یکی از تولید کنندگان بزرگ انار در جهان است که بعد از ایران دومین صادر کننده انار و بزرگ ترین رقیب ایران در صادرات این محصول در بازارهای جهانی می باشد که سعی دارد در تحریم ها علیه ایران جای ایران را در صادرات انار بگیرد.

و چین با تولید مقدار زیادی انار در باغات شهرهای خود توانسته انار زیادی وارد بازار جهانی کند و سومین کشور صادر کننده انار است و هند رتبه چهارم تولید کننده انار و اسرائیل رتبه پنجم و مصر رتبه ششم و اسپانیا رتبه هفتم ترکیه رتبه هشتم و بعد از آن افغانستان و بلژیک از جمله تولید کنندگان و صادر کنندگان انار در بازارهای بین المللی را دارا می باشند.

دانه انار

سفارش دانه انار به قیمت تولید:
سفارش دانه انار به قیمت تولید توسط فروشندگان انجام می شود و شرکت های تولیدی این سفارشات را طبق خواسته مشتری تولید می کنند سفارش دهنده دانه انار شرکت‌های صادر کننده و یا شرکت‌های پخش‌کننده هم هستند که دانه انار را عمده سفارش داده و به کشور های خارجی صادر یا در داخل کشور پخش می‌کنند و یا سفارش دهنده ممکن است از تجار و بازرگانان کشورهای خارجی باشد و به صورت عمده سفارش دانه انار بدهد شرکت تولیدی دانه انار طبق سفارشات به صورت اختصاصی همانطور که خریدار سفارش داده دانه انار را تولید و در بسته های سفارش شده بسته بندی می کند. سفارش دانه انار به دو صورت فله ای و بسته بندی های مختلف انجام می شود و به دو صورت ترش و شیرین تولید و به دست مشتری می رسد.

دانه انار

صادرات دانه انار به قیمت ارزان:
صادرات دانه انار به قیمت ارزان موضوع مهمی برای خریداران این محصول در بازارهای جهانی است. دانه‌های انار بسته بندی شده توسط شرکت‌های تولید کننده به قیمت ارزان بدون واسطه به کشورهای خارجی صادر می‌شود بعضی از شرکت‌های تولیدی علاوه بر عرضه محصول خود در داخل کشور به دیگر کشورها نیز صادرات دارند و این محصول را با بالاترین کیفیت به خارج صادر می کنند.

عرضه بدون واسطه دانه انار به قیمت تولیدی است نرخ ارزانتری دارد و هر چه واسطه ها در عرضه از طرف کشاورز و عرضه از طرف تولید کننده و صادر کننده کمتر باشد به قیمت کمتری به دست مصرف کننده می‌رسد و وجود دلالان در این میان باعث بالا رفتن قیمت ها می شود.

دانه انار های مخصوص صادرات در جدید ترین بسته بندی دانه انار و با بالاترین کیفیت محصول عرضه می‌شود. بهترین برند دانه انار مارکی است که دانه های ان درشت و قرمز و درجه یک باشد و با بالاترین تجهیزات و با آزمایشگاههای مجهز و بروز و بدون دخالت دست از طریق دستگاههای مدرن تولید شوند. واردات دانه انار در ایران نسبت به دیگر کشورها کم تر است چون ایران منشا برداشت کننده انار است.وارد کننده دانه انار کشورهایی هستند که به دلیل اب و هوایی این میوه را در کشور خود ندارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مصطفی دهقانی فیروز آبادی :
اناردانه خشک طبیعی جهت صادرات به عراق یا پاکستان
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

وحید ابوطالب:
آگهی فروش. دانه انار فریز شده در بسته بندی پلاستیک و سبد ۱۰ کیلویی با کیفیت و ارگانیک
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

رحمان:
سلام چرا دانه انار خشک صادر نمیشود
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>