اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روغن هسته انار

صادرات روغن هسته انار:
صادرات روغن هسته انار درجه یک و مرغوب از طریق مرکز اینترنتی امکان پذیر گردیده است. چرا که امروزه بازار های بسیاری متقاضی خرید این محصول تولید شده در ایران هستند.

صادرات روغن هسته انار از ایران به دیگر کشور های جهان در سال های اخیر با افزایش چشم گیری همراه بوده است. روغن های هسته انار می تواند بهترین ماده اولیه برای تولید بسیاری از مواد بهداشتی و درمانی می باشد.

انار محصولی با کیفیت کاملا مناسب می باشد و استفاده از آن در بخش های تولیدی متعدد طی سال های اخیر افزایش یافته است.انار در گذشته به عنوان سمبل جاودانگی شناخته می شد و این امر در افزایش هر چه بیشتر مصرف آن نیز موثر بوده است. روغن انار به واسطه پرس کردن دانه های انار تولید می گردد.

صادرات روغن هسته انار به صورت عمده:
صادرات روغن هسته انار به صورت عمده از طریق مرکز صادراتی کشور آغاز گردیده است. این مرکز با در اختیار داشتن ظرفیت های لازم برای صادرات و افزایش هر چه بیشتر سودآوری، مناسب ترین شرایط در این بین را ایجاد نموده است.

روغن هسته انار یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین روغن های تولید شده در کشور به شمار می رود. علاوه بر بازار های داخلی، بسیاری از بازار های جهانی امروزه متقاضی خرید عمده روغن هسته انار هستند.

اصلی ترین و مهم ترین اهداف استفاده از روغن هسته انار را می توان در دسته بندی زیر قرار داد:

  • تولید انواع محصولات درمانی.
  • تولید انواع محصولات بهداشتی.
  • استفاده به صورت ماده خوراکی.
  • استفاده برای درمان بیماری های پوست و مو.
  • درمان و ترمیم پوست.

قیمت روغن هسته انار صادراتی:
قیمت روغن هسته انار صادراتی با دیگر انواع تولید شده این روغن متفاوت می‌باشد. چرا که معمولا روغن‌های صادراتی در بسته بندی هایی ویژه آماده سازی می گردند و همین امر در قیمت آن ها موثر می‌باشد. مخاطبین و بازار های هدف صادرات روغن هسته انار کشور‌های اروپایی و آمریکایی هستند. تولید روغن درجه یک هسته انار در ایران با استفاده از بهترین مواد اولیه صورت می گیرد.

مرکز فروش عمده روغن هسته انار:
صادرات روغن هسته انار امروزه برخلاف گذشته به جهت حضور محور های اینترنتی با محدودیتی همراه نیست. از این جهت تمامی مسیر های صادراتی برای صادرکنندگان همراه با سودآوری مثال زدنی و ملموس خواهد بود. مواد موجود در هسته انار شرایط استفاده از آن را بسیار گسترش می دهد. بر این اساس امروزه این روغن به عنوان یکی از پرمصرف ترین محصولات شناخته می شود.

استفاده از این روغن برای اهداف درمانی و بهداشتی موجب گردیده است تا بتوان تأثیر مستقیم آن بر صورت و بدن را به خوبی دریافت. تأثیری که نه تنها همراه با مضررات نخواهد بود، بلکه مزیت های دیگری را نیز خواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علیرضا گرجی:
سلام بنده هم تو کار تولید روغنهای درمانی هستم و میخوام روغنهام روصادر کنم شما میتونید به من کمک کنید؟
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

مجید اسفندیاری:
سلام لطفا در خصوص صادرات روغن هسته انار مشاوره بدین
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

فاطمه دنیادیده :
مفید بود
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>