اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زرشک

صادرات بهترین زرشک ایران به هند:
بهترین زرشک ایران برای صادرات به بازارهای مختلفی مانند هند شرایطی ایده آل دارد و به همین دلیل در کنار پسته و زعفران روند مثبتی را در بازار خارجی طی می نماید.

ایران تولید کننده ی انواع محصولات باکیفیت و کم نظیر کشاورزی نظیر انواع زعفران و انواع پسته است و بنابراین صادرات آن به کشورهای مختلفی از جمله هند، همه ساله سود بسیار خوبی نصیب ایران می‌کند.

علاوه بر این، بهترین زرشک ایران نیز با استقبال خوبی در بازارهای جهانی رو به روست و در چند ساله‌ی اخیر و شاهد رونق بیشتری صادرات این محصولات به کشورهای مختلف بوده ایم.

به طور کلی سه رقم زرشک پفکی، زرشک دانه اناری و زرشک زیرتالاری انواع زرشک ایرانی هستند که در صادرات و تجارت جهانی، بیشتر از دو نوع اول استفاده می شود.

لازم به ذکر است که تقسیم بندی زرشک به سه نوع بیان شده، به زمان و نحوه ی خشک شدن آن‌ها مربوط می گردد.

در این میان اما بهترین زرشک ایران به لحاظ کیفیت، زرشک پفکی است و به صورت بسته بندی و فله‌ای عرضه می گردد.

برای صادرات نیز هر دو نوع زرشک دانه اناری و پفکی، انتخاب های خوبی هستند، اما در نهایت مشتری بازار هدف و نوع مصرف و البته کیفیت مورد تقاضای مشتری است که بهترین زرشک ایران را برای صادرات به هر کشور مشخص می نماید.

اما بازار هند به عنوان مشتری مهم و ثابت پسته و زعفران ایران، شرایطی عالی برای صادرات بهترین زرشک ایران دارد و بنابراین در صورت ایجاد امکان شرایط معامله ای آسان برای این محصول نظیر بهترین قیمت و البته کیفیتی مناسب، می توان سهم بسیار خوبی از صادرات این محصول را به هند به دست آورد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>