اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ چینی پالساندرو

سنگ چینی پالساندرو به رنگ خاکستری روشن و تیره با رگه های سفید و بخش هایی به رنگ سفید و لیمویی با رگه های زیبایی از زعفرانی و صورتی است.

سنگ چینی پالساندرو ( دیپسکو) به دلیل دگرگونی و تبلور مجدد از خواص فیزیکی و شیمیایی بسیار مطلوبی برخوردار است. آزمایشات متعددی بر روی نمونه برداشت شده از نقاط مختلف و همچنین ارتفاعات مختلف گمانه های برداشت شده است.

بخش های از سنگ هایی که در بخش های کهن تر معدن هستند به دلیل تبلور بیشتر کربنات کلسیم قابلیت عبور نور را دارند و به همین دلیل این سنگ با نام سنگ چینی و سنگ مرمریت نیز نامیده می‌شود. در حال حاضر باتوجه به بازارسنجی انجام شده تمرکز اصلی بر روی استخراج سنگ های خاکستری روشن است.

وجود ذخیره بالا، تنوع رنگ و طرح، نزدیک بودن به پایانه های صادراتی و خواص فیزیکی و شیمیایی مطلوب، این سنگ را در زمره سنگ های تراز اول کشور جهت صادرات به کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی قرار داده است.

کاربرد سنگ چینی پالساندرو

سنگ چینی پالساندرو برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان مناسب است ولیکن به دلیل میزان تخلخل بسیار کم و سطح صاف پشت سنگ های چینی میبایست در موقع نصب به منظور جدا شدن سنگ نما از گیره های اسکوپ پشت سنگ استفاده کرد.

استفاده این سنگ در نمای مناطق بسیارسرد و مرطوب مناسب نیست. از دیگر کاربرد های سنگ چینی ازنا استفاده در سنگفرش هال و پذیرایی، سنگفرش آشپزخانه، سنگفرش لابی، سنگ پله و دیواره های داخلی ساختمان و سرویس های بهداشتی می‌باشد. طرح بوک مچ و فورمچ سنگ پالساندرو( دیپسکو) تصویری از شاهکار طبیعت آشکار میسازد.

قیمت سنگ چینی پالساندرو

  • طرح و نقش سنگ چینی پالساندرو
  • ضخامت سنگ چینی پالساندرو
  • ابعاد سنگ چینی پالساندرو
  • کیفیت فرآوری سنگ چینی پالساندرو

سنگ پالساندرو ( دیپسکو) در صورتی که به صورت اسلب فرآوری گردد به دلیل بالا بودن هزینه های تولید و کیفیت بهتر تولید از قیمت بیشتری برخوردار است. سنگ اسلب پالساندرو اغلب به صورت بوک مچ فرآوری می‌گردد.

معدن سنگ چینی پالساندرو

معدن سنگ چینی پالساندرو ( دیپسکو) در جنوب استان کرمان روستای پاتک واقع گردیده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>