اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیره انگور

صادرات مستقیم شیره انگور به ترکیه:
شیره انگور مرغوب دارای غلظت و کیفیت مناسبی می باشد. استقبال کشورهای دیگر باعث تولید انبوه این ماده غذایی شده است. شیره انگور عمده، به صورت اینترنتی و مستقیم و با قیمت ارزان، صادر می گردد.

آیا شیره انگور برای زنان باردار مفید است؟
شیره انگور سرشار از خاصیت می باشد و بسیار مغذی، مقوی و انرژی زا است. از آن برای تقویت بنیه بدن استفاده می نمایند. این شهد لذیذ، یکی از فرآورده های میوه انگور می باشد و نسبت به انگور کالری بسیار بالایی دارد، طبیعت آن گرم و تر است و سرشار از کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، کربوهیدرات می‌باشد.

خواص شیره انگور بسیار است از جمله: خون ساز بودن، انرژی زا، ضد نفخ، رفع خستگی و سردرد، تقویت سیستم ایمنی بدن، جوان سازی بدن، افزایش دهنده وزن و حجم عضلات، درمان افسردگی و سرفه، است.

از شیره انگور می توان در وعده صبحانه، میان وعده، تهیه شربت، شیر برنج، سمنو، حلوا و اضافه نمودن به کلوچه و شیرینی استفاده نمود.

مواد معدنی بسیاری دارد و مصرف آن به همه افراد به خصوص زنان باردار جهت افزایش هوش و وزن جنین و افزایش شیر، کودکان، سالمندان و افراد ضعیف توصیه می شود.

بهترین زمان برای استفاده آن، در فصول سرد سال می باشد، تا بدن را در برابر بیماری ها مقاوم نماید. رنگ شیره انگور اصل، شفاف است، ته نشین نمی شود، رنگ، غلظت، بو، و طعم آن طبیعی است و نیازی به نگه داری در یخچال ندارد.

برای تهیه شیره انگور، آن را صاف نموده و بدون هیچ گونه افزودنی، آنقدر حرارتش می دهند تا به غلظت کافی برسد. بیشتر از انگور زرد، برای تهیه این عصاره شیرین استفاده می شود.

بازار شیره انگور عمده:
ایران یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده شیره انگور خالص در جهان است و ترکیه خواهان شیره انگور ارگانیک ایرانی، در حجم بسیار زیاد می باشد. تولید این محصول در شرکت های معتبر با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و به صورت کاملا بهداشتی، انجام می شود.

نوع بسته‌بندی شیره انگور صادراتی درجه یک به خواسته مشتری در بسته‌های تک نفره، یا به صورت کیلویی جهت مصارف کارخانه های شیرینی پزی انجام می شود، آن را به صورت عمده در بشکه های بزرگ پلاستیکی مقاوم ریخته و توسط کانتینرها آن را صادر می نمایند.

برای صادرات محصول باید تخصص کافی داشت و انجام آن نیاز به تیم متخصص و مجرب دارد. محصول قبل از ارسال مورد بررسی و تأیید وزارت بهداشت قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مهدی بهار:
باسلام. تولید. کننده شیره انگور سنتی با کمک مادر بزرگم امسال 2 تن تولید داشتم. برای همکاری در خدمتم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>