اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کلم سفید

صادرات کلم سفید:
در میان سبزیجات کلم سفید دارای کیفیتی بالا و به خصوص جهت صادرات دارای ارزش بالایی می باشد. صادرات کلم سفید به دلیل سریع مصرف بودن نوع محصول صادراتی یکی از سریع ترین و پر سود ترین نوع سرمایه گذاری است چه برای مشتری محصول در خارج کشور چه برای تولید کننده زیرا که سبزیجات حداکثر طی دو یا سه روز باید ارسال و به مقصد برسد در غیر این صورت به ازای هر چند ساعت از کیفیت محصول کاسته خواهد شد.

تجار محترم توجه داشته باشند که کلم سفید صادراتی میبایست پس از برداشت و بسته بندی، دمای آن در سردخانه پایین آورده شود و سپس بارگیری و ارسال شود. مورد مهمی که در بسته بندی باید دقت کنید، از بسته بندی فله‌ای کلم سفید به شدت خودداری کنید.

کلم سفید

بسته بندی کلم سفید صادراتی:
حداکثر وزن بسته بندی نباید از 12 کیلو تجاوز کند. دوستانی که برای بارگیری حداکثری در کانتینر و صرفه‌جویی در هزینه ی حمل، اقدام به ارسال کلم سفید به صورت فله ای (بسته بندی های بالای 12 کیلویی) می‌کنند، توجه داشته باشند که درصد دور ریز شما در مقصد بیش از 20 درصد خواهد بود.

ارسال کلم سفید با بسته‌بندی‌های سنگین باعث فشار بر کلم سفید و خفگی آن ها می‌شود و کالای شما سریع شروع به خراب شدن می‌کند. درصد دور ریز این نوع بسته بندی در بعضی از مواقع حتی به بیش از 50 درصد هم می‌رسد.

برای صرفه جویی چند صد دلاری در حمل و نقل، ضرر چند هزار دلاری خواهید داشت. بهترین نوع بسته‌بندی برای کلم پیچ فقط تک ردیفه و در هر سبد حداکثر 5 تا 8 عدد باشد که وزن هر سبد حداکثر 12 کیلو باشد بارگیری شود. کلم سفید نیز حداکثر 1 ردیفه و حداکثر 12 کیلویی بسته بندی شود.

لازم به ذکر است که شما هزینه ی ترخیص دور ریز در گمرک روسیه را نیز میپردازید و سپس آن را در مقصد دفن میکنید.

کلم سفید

مزیت های کلم سفید صادراتی با ماندگاری بالا:
تجار توجه داشته باشند که یک اصل مهم برای موفقیت در فروش میوه و تره بار در روسیه، ارسال بار با ماندگاری بالا می‌باشد. چنانچه هدف شما فقط تحویل بار به مشتری و عدم اطمینان از ماندگاری کالا باشد، در کوتاه مدت نتیجه می‌گیرید، اما در بلند مدت از بازار خارج میشوید.

بر اساس قراردادهای جدید، در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای روسیه تمام مسئولیت ماندگاری و خرابی زودتر از موعد کالا را متوجه فروشنده می‌کنند که چنانچه کالایی با ماندگاری پایین تحویل داده و خرابی زودتر از موعد مشاهده شود، خرابی به فروشنده پس گردانده خواهد شد.

چنانچه این کار چند بار تکرار شود، فروشگاه زنجیره ای ثبت سفارش از شما را قطع کرده و اعتبار خود و کالای ایرانی را از بین می برید.

از ماندگاری کالای ارسالی خود اطمینان داشته باشید و صادرکننده ی ایرانی موظف به گارانتی کردن و ضمانت ماندگاری کالا می‌باشد.

نیمه دوم سال به خصوص در زمستان میزان صادرات سبزیجات به خصوص کلم سفید به میزان چشمگیری افزایش پیدا می کند و خریداران روس تمایل زیادی به خرید این سبزیجات دارند.

کلم سفید

زمان کاشت کلم سفید:
کلم یک سبزی سفت، برگ دار و سرشار از ویتامین است. البته ممکن است کاشت و پرورش کلم سخت باشد؛ چرا که فقط آب و هوای سرد را دوست دارد و می تواند برای برخی آفات نیز جذاب باشد. با برنامه‌ریزی کردن کاشت و پرورش کلم و مراقبت کافی ممکن است بتوانید در یک سال، دو بار هم در بهار و هم در پاییز از آن محصول بگیرید. این گیاه پر خاصیت دارای انواع گوناگونی است و می توانید با توجه به شرایط پرورش و ذائقه ی غذایی تان آن ها را انتخاب کرده و پرورش دهید.

در بخش کاشت و پرورش کلم ابتدا بگذارید دانه های کلم بین 6 تا 8 هفته در داخل خانه و قبل از آخرین سرمای بهاری جوانه بزنند.

سپس گیاه را در باغچه در کود کشاورزی جا افتاده و یا گیاخاک بکارید. این گیاه را می بایست 2 یا 3 هفته قبل از آخرین سرمای پیشبینی شده در خاک باغچه کاشته باشید. یک بعد ازظهر ابری را برای این کار انتخاب کنید.

هر دانه را در فاصله ی 30 تا 35 سانتی متر در یک ردیف بکارید. هر چه دانه ها را به هم نزدیک تر بکارید، محصول کوچک تری خواهید داشت.مقدار زیادی کود گیاهی به منظور حفظ رطوبت و تنظیم دمای خاک استفاده کنید. به منظور خسته نشدن خاک می بایست سال به سال تناوب زراعی را حفظ کنید و انواع دیگری از گیاهان را در آن بکارید.

برداشت کلم سفید:
کلم ها را باید زمانی برداشت کرد که مجموعه کروی شکل برگ ها کاملاً سفت شده باشد. عمل برداشت در سطح کوچک با چاقوی تیز و در سبزیکاری سطوح بزرگ از ماشین های ویژه برداشت استفاده می گردد. مقدار محصول بسته به انواع کلم ها متفاوت بوده و بین 30 تا 60 تن در هکتار است.

کشورهای هدف برای صادرات کلم سفید رسمی:

  • صادرات کلم سفید به عراق.
  • صادرات کلم سفید به عمان.
  • صادرات کلم سفید به امارات.
  • صادرات کلم سفید به قطر.

گروه سخاوت با برداشت مستقیم و بارگیری از مزرعه و بسته بندی و بارگیری توسط کارگر ماهر، تامین‌کننده‌ای با کیفیت برای صادرات کلم سفید به کشورهای عمان، عراق، امارات و قطر می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>