اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویژگی های سنگ گیوتین

دستگاه گیوتین در کشور فرانسه برای اولین بار اختراع شد و برای اعدام افراد به روش جدا کردن سر از بدن به کار رفت. تیغه دستگاه که فلزی و سنگین وزن بود متصل به یک طناب می شد و کشیده می شد به سمت بالا و با رها کردن طناب، تیغه به سمت پایین آزاد می شد و گردن قطع می گردید.

دستگاه اسپلیت فیس نیز با روش گیوتین کار می کند. با این تفاوت که تیغه با دستگاه جک به سمت بالا کشیده می شود و سپس به روش گیوتین آزاد می گردد.در برش سنگ به روش گیوتین، که به عنوان سنگ آنتیک به کار می رود، سنگ در ابعاد منظم برش شده و توسط دستگاه اسپیلت تقسیم می شود.

تیغه این دستگاه در برخورد با سنگ، برش طولی ایجاد کرده و سنگ را به ابعاد مساوی تقسیم می کند که در این حالت، سنگ فرآوری شده دارای برجستگی در سطح سنگ است و سطح دیگر هموار بوده و سطحی که تیغه دستگاه به آن ضربه وارد کرده برجسته می شود که ظاهری طبیعی دارد که سنگ به دست آمده از سطح صاف آن توسط چسب های مخصوص به دیوار چسبانده می شود. در این روش سنگ ها پس از آماده سازی و فرآوری شدن، سنگ گیوتین می شوند.

ابتدا ابعاد سنگ ها به صورت پلاک شده و به قطر درخواستی برش می خورند، سپس به صورت طولی برش خورده و به شمش تبدیل می گردند. در این هنگام به وسیله دستگاهی به نام کله بر به قطعات منظم کوچک تر برش می خورند و سنگ هایی که طول و عرض کمتری داشته باشند در ابعاد کوچک تر تولید می شوند.

بسته بندی این سنگ ها جهت ارسال برای خریدار یا به صورت بسته بندی به وسیله تسمه و یا شرینگ کردن است که هر بسته بندی شامل یک متر مربع می شود.دستگاه گیوتین دقت و اطمینان بالایی را در کار خواستار است چرا که ریسک خطر کار با این دستگاه بسیار بالاست و اگر ایمنی در کار رعایت نگردد ممکن است دست در این دستگاه گیر کند و درنهایت باعث قطع آن گردد.

از این سنگ می توان به عنوان سنگ تزئینی و آنتیک برای نمای داخلی و خارجی ساختمان، لابی و آشپزخانه استفاده کرد. شرایط متعادل قیمتی و زیبایی این سنگ باعث شده تا به طور معمول در انتخاب خریداران و طراحی ساختمان ها قرار بگیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>