اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنگ مرمریت ترکیه

کشور ترکیه دارای ذخایر بسیار خوبی از سنگ های مرمریت است. معادن سنگ مرمریت در کشور ترکیه مربوط به دوران پرکامبرین بر اساس مقیاس زمین شناسی است. بر اساس تحقیقات انجام شده ذخائر سنگ مرمریت ترکیه بیش از 7 میلیارد متر مکعب معادل 250 میلیارد تن برآورد شده است که بیش از 75 درصد از این معادن در پنج استان دنیزلی، موگلا، بیلچیک، افیون و بوردوراسکی واقع گردیده است.

توسعه صنعت سنگ ساختمانی در کشور ترکیه از سال 1980 با رشد سریعی آغاز شد و لغو مقررات معادن سنگ را فرآهم نمود و از کشورهای صاحب تکنولوژی مانند ایتالیا، اسپانیا، هند، پرتقال و برزیل دعوت به سرمایه گذاری نموده و بیش از 40 کارخانه سنگبری با سرمایه گذاری خارجی در کشور ترکیه تأسیس گردیده است.

در حال حاضر بیش از 2600 واحد سنگبری در کشور ترکیه مشغول فعالیت می باشند و بیش از 16 میلیون متر مکعب از بیش از 140 معدن سنگ خام این کارخانه ها را تامین می نمایند.

کشور ترکیه در سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی در صنعت سنگ داشته و هر ساله با برپایی نمایشگاه های سنگ در مقیاس بین المللی توانسته است جایگاه مناسبی در میزان صادرات سنگ های ساختمانی مخصوصا سنگ های مرمریت در دنیا داشته باشد.

مهم ترین سنگ های مرمریت در ترکیه شامل مرمریت مارمارا ترکیه، سنگ مرمریت لته ترکیه، سنگ مرمریت کاپوچینو و سنگ مرمریت امپرادور است که به صورت سنگ خام و بریده شده به ایران صادر می گردد.

یکی از دلایل عمده پیشرفت صنعت سنگ های ساختمانی در کشور ترکیه در سال های اخیر حمایت های دولتی از صنعتگران و جذب سرمایه گذاری و تجهیز نمودن ماشین آلات و دستگاه های استخراج سنگ از معدن تا برش و ساب سنگ و نوع بسته بندی آن می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>