اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سنگ نما مرمریت

سنگ مرمریت

سنگ مرمریت برخلاف گرانیت سخت نبوده و به دلیل عدم مقاومت کافی در برابر تغییرات آب و هوایی برای نمای خارجی ساختمان قابل استفاده نمی باشد.مرمریت نوعی سنگ نمای ساختمان است که ظاهری شیشه ای داشته و در برابر گرما و سرما و خصوصاً رطوبت مقاومت کمی دارد.

به دلیل نرم بودن مرمریت می توان از آن در فضای داخلی ساختمان مثل کف و پله ها استفاده کرد.
برخلاف گرانیت که برای کارهای حجمی و ابزارزنی مناسب نیست سنگ مرمریت را به راحتی می توان ابزار زد و در کارهای حجمی استفاده کرد. مرمریت نیز همانند گرانیت گران قیمت است.

سنگ مرمر

بهترین ذخایر سنگ مرمر در معادن ایران یافت می شود اما استخراج آن بسیار دشوار است. سنگ مرمر که جزء گران ترین سنگ نمای ساختمان است دارای خاصیت درمانی بوده و آرام بخش است و شاید به این دلیل است که در اغلب مکان های مذهبی استفاده می شود.

مرمر منبع غنی از کلسیم بوده که تقریباً تمامی آن ها قابلیت عبور نور از خود را دارا می باشند.سنگ مرمر در رنگ های بسیار زیادی موجود است که رنگ سبز، زرد و سفید آن محبوبیت بیشتری داشته و برای کاربردهای خاص مثل نمای حرم ها، مساجد، و لابی مکان های عمومی استفاده می شود.

مرمر در برابر هوازدگی، گازها و باران اسیدی بسیار مقام است اما در طولانی مدت در اثر شرایط جوی ممکن است کم رنگ شود لذا بهتر است در مناطق سردسیر و در فضای باز استفاده نشود.

مرمر یک سنگ نمای ساختمان است که برای کارهای دکوراتیو در ساختمان های شیک بکار برده می شود. قیمت نسبتاً بالایی دارد و بهتر است برای کارهای حجمی و ابزارزنی استفاده نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>