اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


فریم انتظار پنجره چیست؟

نقش فریم انتظار یا فریم آهنی پنجره دوجداره

برای استقامت پنجره های دوجداره لازم است از فریم های آهنی به ضخامت مناسب مثلا 40*80 میلیمتر استفاده می شود. که علاوه بر استقامت باعث می شود نصاب بدون مشکل و به نحو احسن نصب درب و پنجره دوجداره را انجام دهد و بعد از مدتی پنجره حالت افتادگی پیدا نکرده و از رگلاژ خارج نشود.

نصب فریم آهنی پنجره دوجداره باعث بالارفتن استحکام تا چندین برابر از حالت عادی و افزایش دوام آن و عملکرد مناسب در سالیان طولانی می شود. بهتر است که عملیات نصب فریم آهنی پنجره دوجداره به صورت حرفه ای و حتی الامکان توسط اکیپ سازنده و نصاب درب و پنجره دوجداره انجام شود.

تیم مورد نظر علاوه بر مسئولیت تأمین کیفیت فریم آهنی پنجره دوجداره باید مهارت کافی را برای آماده سازی محل مناسب برای نصب فریم آهنی و خود پنجره را داشته باشد.

فریم انتظار پنجره دوجداره

فریم انتظار چارچوبی فلزی است که محدوده پنجره UPVC را مشخص کرده و به عنوان قاب در زیر پنجره و در داخل دیوار قرار می گیرد. معمولا زمان قرار دادن و نصب فریم انتظار در پایان عملیات دیوارچینی و قبل از سفید کاری است. بهتر است قبل از نصب، فریم انتظار رنگ آمیزی شود که در طول زمان دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود.

یکی از مزیت های فریم آهنی این است که دهانه بسیار دقیقی برای نصب پنجره UPVC ایجاد می نماید که این امر باعث کیپ بودن پنجره می شود. در ساخت فریم های آهن بهتر است از پروفیل های 60*30 یا 40*60 و 40*80 استفاده شود. فریم به ابعاد 40*80 جهت عایق بندی بهتر پنجره و قابلیت انتخاب انواع پروفیل ها در سطح مقطع های 60 و 70 میلیمتری بیشتر توصیه می گردد.

استفاده از فریم های انتظار با قاب های چارچوب پهن فرانسوی و مکزیکی توصیه نمی گردد. همچنین برای زیبایی بهتر در هنگام نصب فریم های انتظار در طبقاتی که نیاز به حفاظ ندارند توصیه می شود دیواره ی بیرونی فریم انتظار با نما پوشش داده شود. فریم های انتظار که در طبقات هم کف یا طبقاتی که نیاز به حفاظ امنیتی دارند بهتر است حفاظ با فاصله ی حداقل 4 سانتی متر از نمای بیرون فریم انتظار قرار بگیرد که هم برای نصب انواع توری های بازشو و فیکس و هم برای تمیز نمودن شیشه ها به مشکل برخورد نکنیم.

گوشه های فریم های آهن با قید مناسب بسته شده و در فریم های ارتفاع و عرض بالای 2500 حتما از ستون موقت استفاده گردد تا در زمان کار گذاشتن فریم ها در صورت هرگونه فشار و یا در زمان بارگیری و تخلیه فریم ها هیچ گونه آسیبی نبیند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مهدی ع:
سلام. ممنون از توضیحات خوبتون .خیلی متشکر و سپاس فراوان
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>