اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع پروفیل درب و پنجره

پروفیل های متداول به صورت شاخه ای و در شاخه های شش متری عرضه می گردند. وزن پروفیل درب و پنجره با توجه به ضخامت و طرح های آن مشخص می گردد. نحوه ی تولید پروفیل ها نیز بسته به اینکه از چه جنسی باشد پروسه های متفاوتی دارد. به عنوان مثال پروفیل درب و پنجره UPVC با استفاده از روشهای اکستروژن تولید می گردد.

پیچیدگی در این پروفیل ها به نحوی است که برای تولید آنها ممکن است چندین مرحله شکل دهی و خروج کاری لازم باشد. فرآیند بعضی از انواع پروفیل درب و پنجره فریم بزرگ 5 کاناله تقریبا در 10 مرحله متفاوت صورت می گیرد. گاهی برای استحکام بیشتر پروفیل در و پنجره UPVC در بخشی از آن تسمه ای باریک از جنس پی وی سی، فولاد و یا اسنتینلس استیل به عنوان تقویت استفاده می گردد.

با توجه به گسترده بودن جنس و طرح های پروفیل درب و پنجره، کارخانجات متفاوت، نوع مشخصی از این پروفیل را تولید می نمایند. برای مثال کارخانه وینتک در ایران یکی از این کارخانجات تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی می باشد.

در کشور ما کارخانجات و کارگاه های بسیاری پروفیل های در و پنجره آهنی تولید می نماید. وزن پروفیل در و پنجره با توجه به ضخامت ورق آن تغییر می نماید، ضخامت پروفیل در و پنجره به طور معمول 2 و یا 2.5 میلیمتر می باشد بنابراین وزن شاخه 6 متری پروفیل در و پنجره در محدوده ی مشخص و ثابتی قرار می گیرد.

این مساله در طراحی ها اهمیت به سزایی دارد، استفاده از پروفیل در و پنجره سنگین مخصوصا در ساختمان هایی که تعداد واحد های آن زیاد و دارای طبقات فراوانی می باشد می تواند در محاسبات باربری دیوار های ساختمان تأثیر گذار باشد. علاوه بر وزن پروفیل درب و پنجره فلزی، قیمت پروفیل در و پنجره ساخته شده از ورق روغنی و ورق سیاه نیز نسبت به دیگر انواع آن به نسبت بالا می باشد.

امروزه به دلیل آلودگی صوتی فراوان در شهرها، پنجره های دوجداره به پنجره های معمولی ترجیح داده می شوند. برای این منظور روشهای نوین تولید پروفیل در و پنجره بیشتر از قبل مورد اقبال قرار گرفته اند. پروفیل درب و پنجره UPVC و آلومینیوم در ساخت پنجره های دوجداره کاربرد فراوانی دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>