اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موارد مصرف پروفیل درب و پنجره

کاربرد پروفیل در و پنجره به نوعی در نام این محصول مشخص شده است. ساختن قاب پنجره برای نگهداشتن شیشه و یا ورق آهنی، چهارچوب درب اتاق، قاب درب های منازل و درب های یک دست شیشه ای از کاربردهای این پروفیل ها می باشد. تولید محصول نهایی از پروفیل درب و پنجره با توجه به تنوع متریال این محصول تخصص های جداگانه ای می طلبد.

برای مثال استفاده از پروفیل آهن در ساخت چهارچوب در و پنجره نیاز به چنین مهارتهایی دارد: برش کاری به وسیله ی سنگ فرز عموما سنگ های برش با ضخامت 3 میلی متری، پرداخت به وسیله سنگ 6 میلی متری، سوراخکاری و پیچکاری برای تقویت ها، جوشکاری ظریف برای اتصالات، استفاده از گونیا، تراز و دیگر ابزارهای اندازه گیری به طور تخصصی، پرداخت مجدد به وسیله برس های سیمی و خورشیدی، آماده سازی برای رنگ آستر یا پرایمر.

برای پروفیل های آلومینیومی مراحل ساخت در و پنجره اگر به صورت مکانیزه نباشد تقریبا با حالت ذکر شده برای پروفیل درب و پنجره ی فولادی یکسان است. تنها تفاوت عمده ی آنها نحوه جوشکاری آلومینیوم است. به طور کلی جوشکاری آلومینیوم از جمله جوشکاری های حساس و پر هزینه در صنعت است. ضمن اینکه به دست آوردن یک اتصال آلومینیومی که به صورت دستی جوشکاری شده همواره با موانع زیادی روبرو می باشد.

از این رو در برخی از روشهای تولید در و پنجره آلومینیومی با توجه به شکل پروفایل، از چسب های بسیارقوی نیز بهره می گیرند. روش استفاده از چسب در ساخت قاب های درب یا پنجره آلومینیومی مزایای مخصوص به خود را دارد. از جمله این مزایا می توان به جلوگیری از تخریب پروفیل مورد استفاده در ساخت درب و پنجره به واسطه جوشکاری اشاره نمود. لازم به ذکر است همانند پروفیل های پی وی سی و یو پی وی سی در ساخت پنجره های دو جداره استفاده از پروفیل های درب و پنجره آلومینیومی نیز کاربرد فراوان دارد.

مدیران آهن می کوشد با ارائه دانش کاربردی، علاوه بر تأمین نیازمحصولات فولادی مشتریان عزیز خود فضایی جذاب و آموزنده ایجاد نماید.پیشرفت فن آوری و گسترش استفاده از موادی به غیر از فلزات در صنایع ساختمانی همان گونه که منجر به تولید پروفیل هایی با جنس پی وی سی و uPVC شده است، تسهیلاتی در ساخت محصولات نهای نیز ایجاد نموده است.

برای تولید درب و پنجره از پروفیل های غیر فلزی خطوط تولید به صورت کاملا مکانیزه ساخته شده اند که در این خطوط اوپراتورهای کم تعدادی تنها برای امور کیفی حضور دارند. همچنین با توجه به روش های کم خطر نظیر حذف جوشکاری ها، برش کاری ها و... عملا متخصصان تولید این گونه محصولات از ایمنی کاری بیشتری برخوردارند. همه ی این موارد از طرفی و کمتر بودن قیمت پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی و دیگر انواع غیر فلزی، انگیزه ی فراوانی برای طراحان و مهندسان در خصوص استفاده بیشتر از این محصولات ایجاد نموده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>