اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نبشی دم موشی چیست؟

نبشی چیست؟

نبشی به مقطعی گفته می شود که دارای دو ضلع عمود برهم است و علامت اختصاری آن حرف L است. عموما دو ضلع نبشی باهم برابرند که به آن نبشی ها بال مساوی و هنگامی که دو ضلع نبشی با هم برابر نباشند به آن نبشی بال نامساوی میگویند. نبشی در جنس های مختلفی نظیر نبشی آلومینیوم، نبشی پلاستکی، نبشی استیل، نبشی پی وی سی، نبشی چوبی و نبشی پلی اتیلن تولید می شوند.

نبشی های مورد نیاز صنعت در داخل کشور به دو صورت تامین می گردند. نبشی های تولیدی در داخل کشور که توسط کارخانه هایی نظیر شکفته مشهد، ناب تبریز و... تولید می شوند و نبشی های وارداتی که بیشتر در کشورهایی نظیر روسیه و اوکراین تهیه می شوند.

نبشی ها به دو صورت پرسی و فابریک تولید می شوند. اصولا نبشی های ساختمانی به روش پرسی تولید می شوند در تولید نبشی پرسی ورق فولادی برش خورده و به قسمت پرس فرستاده می شود و توسط دستگاه رول فابریک به ضخامت مورد نظر می رسد. اما روش فابریک عموما برای تولید نبشی های صنعتی کاربرد دارند که ابتدا تختال طبق درجه حرارت معین در کوره حرارتی قرار گرفته و با کاهش سطح مقطع به نبشی تبدیل می شود.

نبشی دم موشی چیست؟

در نبشی دم موشی ابتدا نبشی توسط دستگاه گیوتین برش داده می شود و به یک طرف بال این نبشی میلگردی مطابق با استاندارد ساختمان جوش داده می شود و این میلگرد در دیوارهای ساختمان قبل از بتن ریزی جایگذاری می شود و توسط بتن و آجر پوشیده می شود و قسمت نبشی آن برای اتصال درب و پنجره در بیرون نما قرار می گیرد. برای اتصال هر درب و پنجره به 4 عدد نبشی دم موشی نیاز است که در هر گوشه از چهار چوب، یک نبشی دم موشی قرار می گیرد.

نبشی های دم موشی کارخانه ایی برای تولید ندارند ابتدا نبشی به صورت ساده در کارخانه هایی نظیر شکفته مشهد، ناب تبریز، فولاد کوهپایه و... تولید و سپس به کارگاه هایی برای تولید نبشی دم موشی فرستاده می شوند در این کارگاه های بنا به درخواست مشتری سایز میلگرد را مشخص و سپس میلگرد به یک طرف از بال نبشی جوش داده می شود و نبشی دم موشی تولید می گردد..

از کاربرد مهم نبشی دم موشی اتصال سریع و راحت پروفیل درب و پنجره است که بدون خرابی نما اغلب گچ کاری، جای جوشکاری و... به راحتی در کسری از زمان در مکان مورد نظر پروفیل درب و پنجره نصب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>