اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نبشی لقمه چیست؟

در بعضی موارد استفاده از نبشی از قبل به صورت اندازه های مشخصی در نظر گرفته می شود. برای مثال انداره های 20 الی 30 سانتی متری که بسته به نوع نیاز متغیر می باشد. در این حالت نبشی بر اساس سایز مورد نیاز توسط دستگاه گیوتین برش داده می شود و به این نبشی خرد شده نبشی لقمه میگویند.

اگر خرید نبشی به صورت لقمه باشد سفارش دهنده می تواند به کمک کارگاه های تولیدی، نبشی خود را به سایز موردنیاز خرد کند و تحویل بگیرند. نبشی لقمه یا نبشی گوشه یکی از مهمتیرن آهن آلات ساختمانی و اسکلت سازه می باشند و در صنایع متعددی همانند آسانسور سازی، استحکام ستون و کف ساختمان کاربرد فراوان دارد.

خط تولید نبشی لقمه

در حالت کلی نبشی به دو صورت پرسی و فابریک تولید می شود. یکی از راه های تشخیص نبشی پرسی از فابریک نوع انحنای داخلی نبشی می باشد. نبشی فابریک به صورت کامل تیز عمود بر هم می باشد و ضخامت آن در تمام طول بال به سمت انتهای بال کم می شود.

اما در نبشی پرسی بال های آن زاویه نود درجه را تشکیل می دهند و ضخامت بال های آن در امتداد طول کاملا یکسان می باشند. نبشی فابریک دامنه ضخامتی بزرگ تری را پوشش می دهند.

نبشی پرسی

در نبشی پرسی ورق فولادی برش خورده و به قسمت پرس فرستاده می شود تا توسط دستگاه رول فابریک به ضخامت مورد نظر برسد. نبشی پرسی بر اساس استاندارد آلمانی DIN 1022 ساخته می شود.

نبشی فابریک

در روش فابریک ابتدا شمش طبق درجه حرارت تعیین شده در کوره های حرارتی قرار گرفته و با کاهش سطح مقطع آن به نبشی تبدیل می شود. این نبشی بر اساس استاندارد GOST8510 تولید می گردد.

برشکاری نبشی

مشکلات عدیده ای، در برش پروفیل های بسته همچون قوطی پروفیل، لوله ها، انواع پروفیل های درب و پنجره و.. وجود دارد. ازنمونه های بازر این مشکلات می توان به فیکس کردن، لهیدگی، گیر کردن در دستگاه های برش و... نام برد. اما نبشی به دلیل آزاد بودن آن می توان یک بال را در گیره قرارداد و برش را بروی بخش دیگر اعمال کرد. حتی در بعضی از دستگا ها نبشی ها را به راحتی خم نموده و برش می دهند.

سرعت برشکاری نبشی آهنی در مقایسه با دیگر مقاطع بالاتر است. چرا که مقاطعی مانند میلگرد، تیرآهن و هاش در صورت برشکاری حجم زیادی از گوشت می بایست برشکاری شود و این زمان زیادی را صرف می کند اما در نبشی دو بال عمود برهم با ضخامت نسبتا پایین تر امکان برش خو.بی را فراهم می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>