اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نبشی اسپیرال چیست؟

نبشی اسپیرال نوعی از نبشی بال مساوی سبک است که در سایز 3*20*20 تا 5*50*50 تولید می شود. نبشی اسپیرال در بازار با عنوان گرم نوردیده ی بال مساوی شناخته می شود.

نبشی اسپیرال نوعی از نبشی بال مساوی سبک که در سایز 3*20*20 تا 5*50*50 تولید می شود. نبشی اسپیرال در بازار با عنوان گرم نوردیده ی بال مساوی شناخته می شود. میزان انعطاف پذیری این نبشی بسیار زیاد بوده و در سوراخکاری و عملیات مشابه آن آسیب نمی بیند.

نبشی اسپیرال از نظر فرآیند تولید به دو دسته پرسی و فابریک دسته بندی می شود. این نبشی برای ساخت موارد خاصی که کیفیت در آن مهم است مانند ساخت ماشین های صنعتی با طول عمر بالا کاربرد بسیار دارد.

کاربرد نبشی اسپیرال

نبشی ها در صنعت و ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارند. از جمله در ساخت خرپا، اتصال پل ها به ستون ها، اتصال تیرآهن ها و... کاربرد دارند. نبشی اسپیرال در مواردی مانند ساخت اتاق آسانسور، اتصالات مختلف در سازه ها، انواع ماشین آلات صنعتی، ساخت دکل های انتقال نیرو و استفاده در بادبندهای مختلف کاربرد دارد.

کارخانه نبشی اسپیرال

فولاد کوهپایه (فولاد اسپیرال اصفهان)

اولین کارخانه تولید نبشی اسپیرال کارخانه فولاد کوهپایه است. این شرکت در 35 کیلومتری شرق اصفهان، حدفاصل اصفهان و نایین در شهرک صنعتی سگزی واقع شده است. این کارخانه محصولاتی نظیر نبشی، ناودانی، سپری، تسمه، چهارگوش و ریل جرثقیل در ابعاد و ضخامت های گوناگون تولید می کند. این شرکت تنها تولید کننده نبشی به صورت صنعتی و استاندارد می باشد.

ویژگی نبشی اسپیرال

  • تنوع در ضخامت جهت استفاده در مصارف کختلف
  • دارای مشخصات ابعادی مطابق با استاندارد
  • طول رایج نبشی اسپیرال 6 متر و یا طول دلخواه به درخوات مشتری
  • نرمی و انعطاف پذیری بالای محصول با استفاده از فولاد ST37

تولید نبشی اسپیرال

نبشی اسپیرال به روش فابریک تولید می شود. در ساخت این نوع نبشی از شمش هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند و ترکیب شیمیایی بکار رفته در این نوع نبشی از بهترین مواد می باشد به همین دلیل نبشی اسپیرال بهترین کیفیت را دارند. نبشی اسپیرال از نوع نبشی سبک و بال مساوی می باشد و در اندازه های مختلفی تولید می شود.

قیمت نبشی اسپیرال

نبشی اسپیرال به علت کیفیت، بالایی که دارد نسبت به انواع دیگر نبشی ها از قیمت بالاتری برخودار می باشد. اما همانند دیگر محصولات فولادی قیمت نهایی آهن بستگی به نرخ جهانی آهن دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>