اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات لیوان کاغذی به افغانستان:
صادرات لیوان کاغذی به افغانستان، عراق، ارمنستان و ترکیه امکان پذیر می باشد. صادرات لیوان کاغذی به عنوان محصولی پرکاربرد در همه مکان ها از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و در سایز‌های متعدد و طرح‌های زیبا صورت می گیرد.

افغانستان از جمله کشور‌هایی می باشد که صادرات یکبار مصرف کاغذی نه تنها شامل لیوان کاغذی می‌شود، بلکه شامل کلیه ظروف یکبار مصرف صادراتی می‌شود.

لیوان کاغذی

تولید و صادرات لیوان کاغذی به افغانستان:
کارخانه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی در شرایط کاملا بهداشتی صورت می گیرد و این باعث گرایش بیشتر انسان‌ها به چنین محصولات کاغذی باشد.

عمده مصرف این محصولات به دلیل:

  • بی خطر بودن و یکبار مصرف بودن.
  • شیک بودن به دلیل قابلیت تولید در تنوع و گوناگونی طرح و رنگ.
  • قیمت مناسب در مقایسه با کارایی بالا می باشد.

فروش و توجیه اقتصادی صادرات لیوان یکبار مصرف کاغذی به افغانستان:
تنها مواد اولیه برای تولید لیوان کاغذی که وارداتی از کشور هایی مانند چین، هند، کره و اندونزی می‌باشد، کاغذ پلی اتیلن Polyethylene Paper می باشد.

چاپ طرح های مختلف توسط کارخانه های چاپ در داخل صورت می گیرد و سپس توسط دستگاه های فرم‌دهی تولید و در بازار ارائه می گردد.

کیفیت بالای تولید ظروف یکبار مصرف در ایران به حدی می باشد که نه تنها به افغانستان بلکه به کشو‌ های دیگر نیز صادر می گردد. عمده صادرات لیوان کاغذی به عراق می باشد که حجم وسیعی از انواع ظروف‌ها را شامل می شود.

تولید و پخش لیوان کاغذی یکبار مصرف در کارگاه ها و حتی کارخانه های بزرگ توانسته گامی بزرگ در جهت افزایش اشتغال زایی با تامین نیروی متخصص و نیمه متخصص به عنوان استاد کار و یا کارگر, بردارد. بالا رفتن آمار استفاده از ظروف یکبار مصرف کاغذی به صورت تصاعدی و حتی صادرات لیوان کاغذی به افغانستان هم می تواند گامی در جهت رونق اقتصاد کشور به شمار آید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
احمد حسينى:
ليوان كاغذى ميخوام 110 120 سى سى
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

احمد حضوری :
سلام لیوان کاغذی با کیفیت عالی برای صادرات به اروپا می‌خوام
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

محمد حسین قاسمی :
سلام چطوری میتونم لیوان ۲۲۰ سی سی صادر کنم
محمدرضا رستمی :
سلام وقت بخیر . بنده تولید کننده هستم با بهترین کیفیت لیوان هارو تولید میکنم . دوستان و همراهان گرامی ک قصد خرید دارن در خدمتم
حمیدرضا یعقوبی :
سلام می‌خوام برای صادرات با سرمایه کم به افغانستان و پاکستان اقدام کنم لطفاً راهنمایی بفرمایید که در خصوص چه محصولاتی میتونم اقدام کنم
مصطفی :
با سلام تولید کننده لیوان کاغذی درجه یک و تضمینی اماده عقد قرار داد و ارسال به سراسر خاورمیانه
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>