اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


انواع ورق شیروانی

ورق طرح سفال

ورق طرح سفال از پرکاربردترین و زیباترین ورق شیروانی می باشد که از فرم دهی و تغییر شکل ورق های گالوانیزه ساخته می شوند. قیمت برش ورق های شیروانی طرح سفال تقریبا دو برابر و شاید بیشتر از ورق شیروانی ذوزنقه، کرکره و شادولاین است. علت این افزایش قیمت به طول زمانی که صرف برش می شود برمی گردد.

با این تقاضا برای ورق شیروانی طرح سفال بسیار بیشتر از دیگر طرح ها می باشد. ورق شیروانی طرح سفال دارای سه دسته می باشد:

ورق طرح سفال ژنوا

جدیدترین نوع ورق شیروانی رنگی ورق طرح سفال ژنوا است این ورق به طرح سفال فرانسوی و طرح سفال ایتالیایی معروف هستند. ورق شیروانی طرح سفال ژنوا در ساخت سقف شیروانی در ویلاها، آلاچیق ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ورق در دو عرض 100 و 125 سانتی متر تولید می شود.

ورق طرح سفال پالرمو

ورق طرح سفال پالرمو به ورق سفال سوئدی و ژاپنی معروف است. این ورق سرعت اجرای پروژه را افزایش می دهد و سازه را ضد زلزله می کند.

ورق طرح سفال پرچین

کاربرد ورق شیروانی طرح سفال پرچین در ساخت سقف، پوشش پارکینگ، سردرها و... می باشد. به دلیل همپوشانی عالی این نوع ورق ها مانع ورود جریان هوا به سطح زیر آن می شود.

ورق شیروانی ذوزنقه

این ورق نوعی از ورق گالوانیزه می باشد که در عرض آن موج های مربعی شکل ایجاد شده است و به ورق کرکره سینوسی شباهت زیادی دارد. ورق ذوزنقه بیشتر در پوشش سقف شیروانی و حصار دور ساختمان و زمین کاربرد دارد. این ورق بیشتر در اندازه های 0.4 و 0.6 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت ورق روغنی بر قیمت ورق ذوزنقه ثاتیر می گذارد. اما مهم ترین عاملی که قیمت ورق ذوزنقه را تحت تأثیر قرار می دهد طول این ورق ها می باشد. چرا که عرض این ورق ها عموما 100 و 125 سانتی متر است و تنها بنا به سفارش مشتری طول این ورق ها تغییر می کند. در نهایت جنس، میزان سفارش، هزینه بار و... بر قیمت ورق شیروانی تأثیرگذار می باشد.

ورق شادولاین

در گذشته این ورق ها بیشتر برای تولید ساندویج پنل و حال بیشتر در سقف های شیب دار مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت این ورق ها بین 0.5 و 0.7 می باشد. ورق شادولاین در هنگام نصب به صورت اولپ روی هم قرار می گیرند و با استفاده از پیچ بهم متصل می شوند. این ورق ها در برابر زنگ زدگی، خط و خش، نور اقتاب و... مقاوم هستند.

ورق لمبه یا دامپا

ورق دامپا یکی از ظرفیت ترین فرم دهی های ورق می باشد که در انواع مختلف گالوانیزه، آلومینیومی و روغنی وجود دارد. ضخامت ورق دامپا از 0.4 تا 1.5 میلیمتر می باشد. نحوه اتصال این ورق به سازه در دو نوع جوشی و پرچی می باشد.

ورق کرکره سینوسی

در ورق کرکره سینوسی از عرض به شکل موج، ورق فرم داده می شود. این نوع ورق از لحاظ طولی هیچ محدودیتی ندارد و هزینه این نوع فرم دهی ارزان می باشد. عرض های رایج این محصول 1000 و 1250 میلیمتر و ضخامت آن 0.04 تا 0.6 میلیمتر می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>