اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات

چگونه صادرات کنیم:
صادرات کردن فقط این نیست که مشتری داشته و به او بفروشید، مهم است که ساختار درست و اصولی برای مجموعه تان محیا کنید تا بتوانید اعتماد تعداد مشتریان بیشتری را جلب کرده و پول کلان از آنها بگیرید.

پس از بررسی قوانین تجارت جهانی UCP 600، این سوال برای تاجران مطرح می شود که چگونه مشتری اعتماد می کند و حاضر خواهد بود تمام پول را به حساب تاجر واریز کند؟

با وجود شرایط تحریم در ایران، به روش دور زدن تحریم ها و واریز مستقیم به حساب فروشنده، مشتری چگونه قانع می شود که چنین کاری انجام دهد؟چه کسی مباحث مهم تجارت را به تاجران یاد می دهد؟
تمامی مباحث کوچک و بزرگ تجارت که در اسلاید قبلی بیان کردیم، آموزش داده می شود و تاجرانی که مدتی است با ما کار می کنند، تجارت کردن برایش آسان شده است.

چه زمانی می توان مهارتی را به راحتی فراگرفت؟
زمانی که یک معلم خصوصی داشته باشید تا مباحث را به شما یاد بدهد بسیار راحت تر است، اینکه بخواهید کاری را صرفا فقط از طریق فیلم دیدن یاد بگیرید فوق العاده سخت خواهد بود.

اصول مذاکره و انعقاد قرارداد در تجارت و صادرات:
پس آموزش های مختلف در مورد مراحل تجارت کردن به نحوه مذاکره و ایجاد قرارداد می رسیم، بسیاری از مشتریان در کشورهای خارجی هستند، که حدودا 95 درصد از آنها زبان فارسی بلد نیستند، ممکن است 5 درصد از مشتریان فارسی باشند به شرط اینکه تبلیغات فارسی هم داشته باشید.

طبیعتا به هر زبانی که تبلیغات کنید مردمانی با همان گویش به سمت شما می آیند، بسیاری از دوستان تمایل دارند که ایرانیان مقیم خارج را جذب کنند و با آنها تجارت داشته باشند.

به عنوان مثال ایرانیانی که در آمریکا، برزیل، آفریقای جنوبی و … زندگی می کنند، چرا که کشوری مثل آفریقا جنوبی به کالاهای زیادی احتیاج دارد.

می توانید به مشتریان ایرانی در کشورهای خارجی نمایندگی بدهید تا در آن کشور به راحتی کار کند و همچنین ایده های بسیار زیادی که با یاد گرفتن نکات مهم می توانید پول ها زیادی به دست آورید.

این نمایندگی ها هم در شهرهای مختلف کشور خویش نمایندگی های کوچک تری بدهند و هرچقدر میزان فروش آنها بیشتر شود، درخواست هایشان به شما بیشتر می شود.

  1.  شخص تامین کننده.
  2.  شخص مشتری.

گاهی یک تامین کننده می تواند تولید کننده هم باشد به طوری که سالیان طولانی تولید داشته و حالا تصمیم به تجارت کردن دارد.

اصول تامین کالا برای تجارت:
ممکن است بسیاری از دوستان کارخانه دار و تولیدکننده نباشند و سوال دارند که با مشتریانی مذاکره کرده ولی نمی دانند که با چه تامین کنندگانی ارتباط برقرار کنند تا بتوانند کالا و محصولات مورد نیاز خویش را تامین کنند.

حتی می توانیم تامین کننده هایی را به شما معرفی و استراتژی ایجاد کنیم، که تامین کننده با شما آشنا شود.

شما به عنوان یک برند و مجموعه معتبر فعالیت کرده و تبلیغات می کنید و تامین کننده ها به سراغ شما می‌آیند. فقط کسانی که کار تبلیغات انجام داده اند این مفاهیم را درک می کنند که مشتری و تامین کننده به سراغ شما بیاید و درخواست همکاری بدهند.

تامین کنندگان مختلف در سایت شما فرم پر کرده و درخواست همکاری می دهند و به این ترتیب یک بانک اطلاعاتی کامل از آنها در اختیار خواهید داشت که محصولات مورد نیاز شما را با شکل ها، بسته بندی و قیمت های مختلف تامین کرده و در اختیارتان قرار می دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>