اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

Plastic parts

صادرات قطعات پلاستیکی ایرانی: 
قطعات پلاستیکی در ایران بسیار ارزان تولید شده و می توان برای صادرات با بهترین سود ممکن آن‌ها را انتخاب کرد، تنها کافیست شما در این زمینه مشتری داشته باشید.

قطعات پلاستیکی:
اگر نگاهی آماری به صادرات قطعات پلاستیکی بیندازیم، به این موضوع پی خواهیم برد که صادرات این نوع از محصولات بسیار زیاد است.

افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند می توانند با کمی دقت بر روی مباحث تبلیغاتی و توجه به بازارهای صادراتی و خارجی می توانند سهم قابل توجهی از بازار را به خودشان اختصاص دهند.

اما موضوع مهم این است که خیلی از فعالان اقتصادی به جای اینکه دیدشان به بازارهای داخلی و بازارهای صادراتی خودشان باشد، بیشتر در زمینه ارتقاء کیفیت محصولات خودشان دقت می کنند، که همین امر باعث شده که نتوانند خیلی درون بازارهای صادراتی خودشان را نشان بدهند و بتوانند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص بدهند.

بازار هدف:
پیشنهادی که به عزیزان تولیدکننده داریم این هست که به جای اینکه، بر روی کیفیت محصولات خودشان مانور بدهند، دقت و تمرکز بیشتری را بر روی بازار جامعه هدف مورد نظرشان معطوف کنند، تابتوانند فروش داخلی و صادراتی بهتری را تجربه کنند.

طی آمارهای گرفته شده از حجم صادرات ایران به کشورهای دیگر در حوزه قطعات پلاستیکی بالای 400 هزار تن و ارزش دلاری آن بالای یک میلیارد دلار می باشد.

اگر فعالان اقتصادی اندکی زیرکی به خرج دهند و توجه بیشتری به بازار خودشان داشته باشند، می توانند سهم بیشتری را از بازار جهانی به خود اختصاص دهند و همین موضوع سبب ارز آوری بیشتری برای کشور می گردد.

صادرات صنایع پلاستیکی ایران:
80% صادرات از صنایع پلاستیکی ایران در حال حاضر به 5 کشور صورت می گیرد. کشورهایی از قبیل چین، ترکیه، امارات، متحده عربی، هند و عراق.

این کشورها بالای 80 درصد از محصولات و صنایع پلاستیک کشورمان را خریداری می کنند و کشورهای بالقوه‌‌ای برای خرید از ایران هستند.

اگر ما فقط بخواهیم به این کشورها بسنده کنیم و تمرکزمان را روی این پنج کشور بگذاریم، امکان اینکه اتفاق خاصی برای ایران در زمینه صادرات رخ بدهد وجود ندارد. به جای اینکه روی این پنج کشور فقط تمرکز داشته باشیم و صادرات خودمان را بخواهیم به این پنج کشور محدود کنیم، کشورهای دیگری که در حال حاضر از کشورهای همسایه خریداری می کنند که کشورهایی هستند که تولیدکننده محصولات صنایع پلاستیکی هستند و آن‌ها را دارند ساپورت می‌کنند روی این کشورها مانور بدهیم.

و با تبلیغات و برند‌سازی مناسبی که می توانیم روی محصولات خودمان داشته باشیم بتوانیم بهترین بازخورد را از این کشورها بگیریم و سود سرشاری را که این کشورها می‌توانند به ما بدهند از آن‌ها طلب کنیم.

مزیت و معایب:
به همین دلیل بهترین پارامتر را از نظر قیمتی و رقابت قیمت جهانی می تواند داشته باشد تا بتواند صادرات بهتری را به کشورهای دور و اطراف خودش داشته باشد کشورهایی نظیر: افغانستان، پاکستان، اندونزی، کره، مالزی، تایوان، تاجیکستان، آذربایجان، کنیا، عمان، بلژیک و ترکمنستان از جمله کشورهایی هستند که ایران به این کشورها صادرات داشته و توانسته محصولات صنایع پلاستیک خودش را به این کشورها عرضه کند، اما به دلیل عدم برندسازی و تبلیغات مناسب درون این کشورها، نتوانسته سهم خوبی را از بازار آن‌ها داشته باشد و خیلی راحت بتواند پول ها و ارزش های بیشتری را به کشور تزریق کند.

بخاطر اینکه اگر شما فروش و صادرات را بلد باشید و بتوانید مشتری های صادراتی را به خودتان جذب کنید، این مشتری‌ها با کیفیت های متفاوت قصد خرید از شما را دارند و همین امر باعث می شود که شما طبق نیاز مشتری بتوانید محصول خود را تولید کنید و حتی قبل از اینکه تولید خود را نهایی کنید، بتوانید جنس خودتان را بفروشید و صادرات انجام دهید و پول دریافت کنید و با پول مشتری تولید خودتان را انجام بدهید.

این برگ برنده شما است تا بتوانید به نوبه خود صادرات بهتری را تجربه کنید. امیدواریم تمام صحبت‌ها که امروز گفته شد به گوش فعالان صنایع پلاستیکی کشور برسد و آن‌ها را به فکر وادار کند، که بتواند صادرات و فروش داخلی بهتری را تجربه کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمد بشری :
سلام، من یک طرح صنعتی مربوط به تولید یک نوع محصول پلاستیکی در زمینه صنعت برق ساختمان رو دارم که متناسب نیاز بازار اروپایی نیز هست، فکر می‌کنید بتونم محصولاتم رو به اروپا صادر کنم؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

عباس کبیری :
سلام من دستگاه تزریق دارم. چجوری میتونم بفهمم نیاز کشورهای همسایه چی هست وصادرات رو شروع کنم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>