اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ورق اکسین چیست؟

ورق اکسین همان ورق سیاه است که در کارخانه فولاد اکسین تولید می شود. این محصول در اندازه های مختلف در دو نوع St37 و St52 به بازار عرضه می گردد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان

مجتمع فولاد اکسین خوزستان در سال 1384 در 10 کیلومتری جاده بندر امام خمینی - اهواز در استان خوزستان تأسیس و در زمینه تولید ورق های عریض فولادی و عملیات حرارتی همچون نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع دریایی و ماشین سازی فعالیت دارد.

این شرکت در سال 1388 با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید انبوه خود را آغاز کرد. ظفیت تولید این شرکت در سال بیش از یک میلیون تن می باشد. لازم به ذکر است ورق اکسین اهواز دارای استاندارد کیفیت زیر می باشند:

  • استاندارد مدیریت کیفیت 9001:2008 ISO
  • استاندارد مدیریت زیست محیطی 2004:14001 ISO
  • استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای 18001:2007 OHSAS
  • استاندارد مدیریت کیفیت - رضایتمندی مشتری - راهنمایی هایی جهت اصول رفتاری سازمان 10001:2007 ISO
  • استاندارد مدیریت کیفیت - رضایتمندی مشتری - راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان ها 10002:2014 ISO
  • گواهینامه انطباق محصول با الزامات ایمنی و سلامتی اتحادیه اروپا CE
  • گواهینامه تایید فرآیند ساخت از موسسه رده بندی ایرانیان ICS

تفاوت ورق st37 و st52 اکسین

رایجترین نوع فولاد های ساختمانی st37 و st52 می باشد. عددی که بعد از عبارت st قرار می گیرد طبق استاندارد DIN 17100 میزان تقریبی حداقل استحکام کششی بر مبنای یک دهم نشان می دهند. این بدان معنا است که عدد 37 را در 10 ضرب کنیم و حداقل استحکام کشش فولاد به اندازه 370 مگاپیکسل مشخص می گردد.

ورق st37 از فولاد کم کربن و یا فولاد نرم با حداقل استحکام نزدیک به 370 مگاپاسکال، خواص شکل پذیری بسیار خوبی دارند. دامنه ضخامتی ورق سیاه st37 از 2 میلمتر تا 16 میلیمتر بوده و مناسب ترین ورق برای تولید پروفیل های ساختمانی محسوب می گردد.

ورق سیاه st52 از فولاد کم کربن و یا فولاد کم آلیاژ تولید شده که استحکام در برابر پیچش و خمش این ورق بسیار بالا است. ورق سیاه st37 در مقایسه با ورق st52 جوش پذیری بالایی دارد و مناسب برای ساخت دستگاه های صنعتی می باشند. بهترین برند تولید ورق سیاه St52 می توان فولاد خوزستان را مثال زد.

ورق ضد سایش اکسین

ورق ضد سایش در دسته ورق های آلیاژی قرار گرفتند و در برابر سختی، سایش و ضربه مقاومت بالایی دارند. این ورق های در شرایط دشوار آب و هوایی در مدت زمان طولانی دوام خوبی خواهند داشت. کشور سالانه به 60 هزار تن ورق های ضد شایس در بخش های صنعتی، مکانیکی و راهسازی و دیگر کاربرد ها نیاز دارد. قیمت ورق های ضد شایش 5 برای قیمت دیگر محصولات فولادی است.

خط تولید ورق سیاه اکسین اهواز

برای ساخت ورق سیاه لازم است اسلب را از آهن خام تولید کرده و تحت فرآیندی به ورق تبدیل کنیم کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تنها کارخانه ای است که تمام مراحل تولید ورق را از صفر تا صد را انجام می دهد. کارخانه فولاد اکسین اهواز عموما ورق های با ابعاد 6*2 و 12*2 تولید می کند.

کاربرد های ورق سیاه اکسین

  • کشتی سازی و تجهیزات دریایی
  • گارد ریل و تجهیزات ترافیکی
  • تانک و مخازن ذخیره سازی مشتقات نفتی
  • صنعت لوله سازی، ساختمان سازی
  • خودروسازی و قطعات ماشین آلات
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>