اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خرچنگ

صادرات خرچنگ:
خرچنگ Crab، در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان در حدود 850 گونه خرچنگ در آب های شیرین، خشکی ها و مناطق نیمه خشکی زندگی می کنند. امروزه تولید و صادرات خرچنگ دارای ارز آوری بسیار بالایی برای کشور های تولید کننده به همراه داشته است.

بزرگ ترین تولید کنندگان خرچنگ در سطح جهان به ترتیب روسیه چین کانادا می باشند. طبق برآورد ها تا سال 2024 میزان تولید خرچنگ از مرز 3 میلیون تن فراتر خواهد رفت. قیمت این محصول در بازار جهانی بسیار مناسب است و بسته به نوع گونه خرچنگ می تواند افزایش یابد.

گونه های مختلفی از جمله خرچنگ ابی , میتن چین و غزامی و برفی بسیار مورد تقاضا در بازار جهان است. توسعه تکنولوژی های تولید در فیلیپین کشاورزان کوچک و بزرگ را بر آن داشته تا با تولید خرچنگ درآمد خود را افزایش دهند.

خرچنگ

سهم صادرات خرچنگ با کد تعرفه 160510 , 030614 , 030633 , 030693 در بازار های جهانی مجموعا بیش از 5.7 میلیارد دلار است. بزرگ ترین کشورهای صادر کنند آن به ترتیب روسیه , کانادا و چین هستند. رشد صادرات خرچنگ نسبت به سال 2016 برابر با 12 درصد افزایش داشته است.

تولید کنندگان این محصول با بکارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند.

بازاریابی خرچنگ صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از خرده فروشی های کوچک و فروشگاه های زنجیره ای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در سراسر جهان متمرکز شده است.

خرچنگ

بسیاری از شرکت‌های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند. هر ساله فروش انلاین نسبت به فروش سنتی 15 درصد رشد را نشان می دهد.این رقم نشان می‌دهد بسیاری از صاحبان کسب و کار ها به فکر استفاده از ظرفیت های بازاریابی دیجیتالی هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
میناسیان:
سلام من از ارمنستان با شما تماس می گیرم و میخواستم در مورد صادرات خرچنگ از ایران به ارمنستان مطلع شوم ایا امکان صادرات وجود دارد و اگر بله لطفا" نرخ بدهید. با کمال تشکر میناسیان
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

رضا امانی :
باسلام فعالیت مجموعه ما آبزیان خلیج فارس جهت صادرات و بازار داخلی می باشد
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>