اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات

قوانین صادرات به اتحادیه اروپا:
کشورهای اتحادیه اروپا یکی از مقاصد تجاری پر سود برای همه تاجران هستند که صادرکنندگان کالاهای مختلف را ترغیب می کند تا به فکر معامله و تجارت با این کشورها بیفتند.

تفاوت اروپا و اتحادیه اروپا:
سفر به اروپا بدون ویزای شنگن ممکن است اما برای مسافرت به اتحادیه اروپا حتما باید ویزای شنگن داشته باشید؛ چرا که حدود 39% خاک اروپا را کشور روسیه تشکیل می دهد که برای مسافرت به آن نیازی به ویزای شنگن نیست. کشورهای عضو اتحادیه اروپا، 28 کشور هستند.

سیاست های مشترک اتحادیه اروپا:
تمامی کشورهای اتحادیه اروپا بر اساس توافق نامه ای که امضا کرده اند، در حوزه محیط زیست بسیار سخت گیرانه عمل می کنند. بنابراین اگر شما محصولی دارید که باعث آلودگی زیست محیطی می شود، بهتر است از صادرات آن به اتحادیه اروپا چشم بپوشید و به بازارهای دیگر فکر کنید.

با توجه به این موضوع نمی توان در زمینه محصولات کشاورزی امید به رقابت در این کشورها داشت. البته برخی از محصولات کشاورزی هستند که به سبب هزینه های بسیار پایین در کشور ما، امکان رقابت با محصولات اروپایی را دارند.

گمرک مشترک اتحادیه اروپا:
شما اگر کالای خود را به یکی از کشورهای اتحادیه اروپا وارد کنید، بدون هیچ مشکلی می توانید کالای خود را به دیگر کشورها حمل کنید.

اگرچه سیاست ها و قوانین گمرکی مشترکی در بین کشورهای اتحادیه اروپا برقرار است اما برخی از کشورها در اعمال این قوانین سخت گیری های کمتری دارند که می توانند مسیر خوبی برای وارد کردن کالا به اتحادیه اروپا باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>