اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عایق های نانو مانند مولتیزو، نسل جدیدی از عایق هایی هستند که امروزه در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. از عایق نانو به منظور آب بندی و عایق بندی پشت بام، نمای ساختمان، استخر و مخازن بتنی استفاده می شود. این گونه عایق ها از دوام بالایی برخوردار بوده و در برابر اشعه UV از خود مقاومت نشان می دهند. امکان استفاده از این گونه عایق ها در شرایط مختلف آب و هوایی وجود دارد.

مولتیزو نمونه ای از بهترین عایق هایی است که می توان به جای قیروگونی و ایزوگام مورد استفاده قرار داد. در این مطلب به معرفی عایق نانو مولتیزو خواهیم پرداخت. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

نانو مولتیزو

عایق نانو مولتیزو
نانو مولتیزو نمونه ای از بهترین انواع عایق های نانو موجود در بازار می باشد. از این محصول به منظور آب بندی رطوبتی و برطرف کردن مشکلات ناشی از رطوبت در ساختمان استفاده می شود. در صورتی که قبلا از انواع عایق های دیگر به منظور اب بندی رطوبتی ساختمان استفاده کرده اید و دچار آسیب دیدگی شده اند، نانو مولتیزو بهترین عایق برای ترمیم انواع قدیمی به شمار می آید.

انواع عایق نانو مولتیزو

  • نانو مولتیزو کریستالی غلیظ

این محصول کاملا بی رنگ بوده، دارای غلظت بالایی می باشد و برای بندکشی و آب بندی سطوحی مثل سرامیک، موزاییک، سنگ و کاشی استفاده می شود. این محصول دارای خاصیت الاستیکی بسیار خوبی می باشد و در برابر نشست ها و یا باز شدن درزها، حالت خود را حفظ، و از باز شدن درزها جلوگیری به عمل می آورد.

این محصول همچنین به عنوان پرایمر در زیر کار مناسب می باشد و به دلیل ایجاد یک لایه لاستیکی و نفوذ پذیری بالایی که دارد، سطح را برای انجام عایق رنگی مولتیزو آماده می کند.

  • نانو مولتیزو کریستالی رقیق

این نوع عایق برای آب بندی کلیه سطوح مانند موزاییک، کاشی، سرامیک و سنگ مناسب می باشد و پس از این که خشک شد، یک لایه به اندازه چند میکرون بر روی سطح ایجاد می کند. این ویژگی باعث شده تا هم یک لایه محافظ برای عایق غلیظ ایجاد کند و هم اگر بر روی سطح، درزی وجود دارد، آن را پوشش دهد.

  • نانو مولتیزو رنگی

از رنگ نانو مولتیزو می توان برای رنگ کردن انواع استخرها، پشت بام ها و آبنماها استفاده کرد. عایق رنگی مولتیزو مانع از ورود و نفوذ ذرات میکروبی و کثیف به سطحی که عایق کاری شده است، می شود.

نانو مولتیزو

مراکز خرید نانو مولتیزو

  • تهران

این عایق را در تهران در خیابان انقلاب، خیابان پاسداران، خیابان شریعتی و خیابان مخبر شمالی، می توانید خریداری کنید.

  • اصفهان

این عایق را می توان در اصفهان در خیابان سهروردی، خیابان میر و خیابان وحید، خریداری کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>