اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رطوبتی

  • عایق ایزوپل

عایق رطوبتی ایزوپل نوعی عایق پلیمری بر پایه آب است که سطح را در برابر نفوذ آب مقاوم می سازد. سطحی که با ایزوپل پوشیده می شود کاملاً یکپارچه و بدون هیچ گونه درز است، از این رو نم و رطوبت تأثیری بر آن نخواهد گذاشت.

عایق کاری با این محصول پلیمری به آسانی و با ابزارهای معمولی انجام می گیرد و پس از اجرا می توان آن را شست و از مقاومت آن در برابر آب مطمئن بود. این عایق را نه تنها می توان برای پوشش پشت بام استفاده نمود، بلکه برای دیوارها نیز به کار برد. چسبندگی ایزوپل به سطح، بالاست؛ از این رو به راحتی و بدون هیچ مهارت خاصی اجرا می گردد.

  • آرت فلکس

آرت فلکس از جمله سبک ترین، کم حجم ترین و کاربردی ترین عایق رطوبتی است که در کمترین زمان ممکن نصب می شود. انعطاف پذیری این عایق بالاست و می توان آن را برای گوشه و کنار سطوح استفاده نمود. قیمت عایق آرت فلکس به نسبت ایزوگام ارزان تر است. این محصول آب و رطوبت را جذب نمی کند، از این رو با خیالی آسوده می توان آن را در مکان های مختلف به منظور عایق کاری رطوبتی استفاده نمود.

  • رنگ نانو

رنگ نانو همانطور که از نامش پیداست بر اساس تکنولوژی نانو ساخته می شود و به دلیل استفاده از نانوذرات در آن عایقی مقاوم در برابر حرارت با طول عمر بالا می باشد.

رنگ های نانو همانند سایر رنگ های معمولی بر روی سطوح اعمال می شوند و با استفاده از ابزار رنگ آمیزی می توان سطوح مختلفی که در معرض آب قرار دارند را با این رنگ پوشش داد. رنگ های نانو دوام بالایی دارند و تابش نور خورشید و تغییرات آب و هوایی کیفیت آن ها را پایین نخواهند آورد. قیمت رنگ نانو مناسب است و هزینه زیادی در بر نخواهد داشت.

رطوبتی

  • رنگ عایق حرارتی

رنگ عایق حرارتی نمونه ای از عایق های نانو می باشد که قابل استفاده بر روی سطح بتنی و سنگی می باشد. عملکرد این رنگ ها به گونه ی است که با جذب تابش نورخورشید از عبور گرما جلوگیری کرده و همین امر باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی می شود.

  • یونولیت

پانل های یونولیت از پلی استایرن ساخته می شوند و در مرحله سفت کاری ساختمان به منظور جلوگیری از عبور سر و صدا در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. یونولیت وزن بسیار سبکی دارد و بار اضافی بر ساختمان وارد نمی کند. چگالی این نوع عایق بالاست و برای جذب صدا، ایده آل می باشد. اصولاً عایق صوتی یونولیت برای عایق کاری سقف و دیوارها استفاده می شود و نقش بسزایی در کاهش سر و صدا دارد.

  • فوم شانه تخم مرغی

فوم شانه تخم مرغی از جمله فوم های ضد صوت است که برای کاهش میزان سر و صدا در یک مکان کاربرد دارد. شکل ظاهری این فوم ها که همانند شانه تخم مرغ است، نقش مهمی در جذب صوت ایفا می کند. از این فوم های اسفنجی شکل اغلب برای عایق کاری مکان هایی مانند استودیوها که میزان صدا در آن ها بالاست استفاده می شود.

  • رزین ملامین

این عایق دارای چگالی بسیار کم و فاقد CFC می باشد و به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالایی که دارد به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • پلی ایزوسیانورات یا PIR

این عایق از استحکام بالایی برخوردار است و به طور گسترده در عایق کاری لوله کشی در دمای تبرید و متوسط، تجهیزات و تأسیسات صنایع پتروشیمی، گاز و فرایندهای صنعتی، وسایل حمل و نقل سردخانه دار، کانال کشی و لوله کشی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

  • فایبرگلاس

آب و رطوبت را جذب می کند و خاصیت آبکش دارد. دمای کاری آن بسته به نوع و جنس، بین 191 تا 500 درجه سانتی گراد و چگالی آن بین 24 تا 96 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. این عایق مقاومت فشاری ضعیفی دارد.

  • پشم گوسفند

پشم گوسفند از جمله عایق های جدید می باشد و افراد زیادی وجود دارند که از این محصول هیچ اطلاعی ندارند. این محصول طی مراحل و فرایندهایی به یک عایق قوی تبدیل و از هرگونه آلودگی و کثیفی پاک می شود. این ماده سازگار با محیط زیست است و خاصیت تجزیه پذیری دارد. از این محصول در عایق بندی ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می شود.

رطوبتی

  • قیر

استفاده از قیر در پشت بام ها و جاده ها باعث مقاومت سطح در برابر رطوبت و گرد و غبار می شود. همچنین این عایق در برابر یخ زدگی، سرما، گرما، اسیدها و بازها و نیروهای کششی مقاومت خوبی دارد. این عایق عمر طولانی دارد و از لحاظ قیمت، عایقی مقرون بصرفه می باشد.

  • قطران

برای تولید قطران، زغال سنگ را گرم می کنند تا گاز آن خارج شود و کک باقی بماند. سپس گاز خارج شده را سرد می کنند تا عرق کند و قطره قطره بچکد، به این ماده تولید شده قطران می گویند. قطران همانند قیر، دانه های سنگی را به یکدیگر می چسباند، به همین دلیل در عایق کاری رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرد.

قطران دارای مواد اسیدی است که در آب حل می شوند، به همین دلیل باید در استفاده از آن در راه سازی بسیار دقت کرد؛ زیرا هنگام بارش باران، مقداری از قطران در آب، حل و به جوی ها و فضای سبز وارد می شود و گیاهان را آلوده می کند.

  • عایق رطوبتی ماستیک و درزبند

این عایق ها برای پر کردن و آب بند کردن درزها، منفذها و ترک ها و بر روی سطوح مختلفی مثل بتن، فلز، آسفالت و چوب، استفاده می شوند. ماستیک ها و درزبندها با استفاده از موادی مانند انواع قیرها، حلال ها، پلیمرها و رزین ها تولید و به دو صورت سرد یا گرم اجرا می شوند. این عایق ها ویژگی های خوبی چون رطوبت ناپذیری، انعطاف پذیری، چسبندگی، مقاومت در برابر عوامل جوی و مواد شیمیایی را دارا می باشند.

رطوبتی

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>