اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

میوه خشک

صادرات میوه خشک به ترکیه:
بازار صادرات میوه خشک اعلای ایرانی به ترکیه شرایط خوبی دارد اما قاعدتاً با برنامه ریزی بیشتر در این خصوص می توان میزان تجارت و فروش بیشتری را تجربه کرد.

همان طور که می دانید ترکیه نیز مانند ایران در تولید خشکبارهایی مانند پسته و قیسی از جایگاه خوبی برخوردار است.

اما اگر چه انواع میوه خشک صنعتی نیز در این کشور قابلیت تولید دارد، اما جالب است بدانید که این کشور یکی از مشتریان راضی انواع میوه خشک‌های صنعتی تولید شده در ایران است.

البته جای تعجب ندارد چرا که طعم و رنگ و بوی میوه های ایرانی امری اثبات شده است و بنابراین در خصوص انواع میوه خشک صنعتی نیز، ایران حرف های خوبی برای صحبت در بازارهای جهانی و از جمله ترکیه خواهد داشت.

بازار صادرات میوه خشک صنعتی بسته بندی:
همان طور که گفته شد بازار صادرات میوه خشک به ترکیه، به لحاظ رضایت مندی مشتری وضعیت مناسبی دارد؛ اما بی‌تردید برای توسعه ی تجارت میوه خشک‌های صنعتی تولید شده در کشور، بایستی در بحث‌هایی مانند قیمت میوه خشک و البته بحث بسته بندی آن با جدیت بیشتری کار کنیم.

البته بالا بودن قیمت میوه خشک به دلیل استفاده ی حجم قابل توجهی از میوه ی تازه امری بدیهی است اما بدون شک با استفاده از روش‌های کاهش قیمت این محصول می توان بازار صادرات میوه خشک را رونق بیشتری داد.

تهیه ی انواع میوه خشک در فصل با توجه به میزان تقاضای جهانی، استفاده از منابع مستقیم تولید میوه‌تازه، افزایش روش‌های صنعتی به جای استفاده از نیروی انسانی و مواردی از این قبیل می‌تواند در کاهش قیمت میوه خشک مؤثر واقع شود.

همچنین گسترش صنعت بسته بندی میوه خشک با نام و برند شرکت‌های تولید‌کننده و صادر‌کننده میوه‌خشک نیز تأثیر بسیار زیادی در رونق بازار صادرات میوه خشک ایران به ترکیه و همچنین کشورهای دیگر خواهد داشت.

میوه خشک توت فرنگی، میوه خشک خرمالو، میوه خشک کیوی، پرتقال، سیب، هلو، شلیل و بسیاری از موارد دیگر از جمله میوه خشک‌های صنعتی تولید شده در ایران هستند که در کنار انواع خشکبار سنتی مانند قیسی، توت خشک، انجیر خشک، کشمش، خرما و البته محصولاتی خاص مانند انواع زعفران، انواع زرشک و عناب می‌توانند به بازار جهانی وارد شده و جایگاه صادراتی ایران را در این حوزه ارتقا بخشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
پورزینالی:
سلام خسته نباشیدخواستم اگه امکان داشت یه توضیح از کارمون براتون بدم ما یه کارگاه جعبه های هاردباکس داریم وبرا بسته بندی میوهای خشک جالب وجزب مشتری داره اگه نظر به نمونه کارداشتید خوشحال میشم صحبتی داشته بایم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

:
سلام محترم من ميخواستم ميوه جات خشك از افغانستان بفرستم به يك شريك صادق ضرورت دارم دو تركيه و يا اعراق
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>