اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات

واردات از دبی:
دبی یکی از کشورهای همسایه ما بوده و به همین دلیل می تواند شریک خوبی برای تجارت باشد. در این مطلب همراه ما باشید تا از نکات ریز و درشت برای تجارت با دبی بیش تر بدانیم.

از دبی چه کالایی وارد کنیم؟
برای وارد کردن کالا از دبی، ممکن است سوالات بسیاری ذهن تان را در بربگیرد؛ یکی از آن ها انتخاب کالای مورد نظر است. برای انتخاب کالا باید عوامل متفاوتی را در نظر داشته باشید. به طور مثال افرادی که سرمایه کم دارند، بیش تر به دنبال نقدشدن پول شان و فروش محصول هستند تا به دست آوردن سود بسیار و از طرفی ممکن است افرادی که سرمایه زیاد دارند، به دنبال به دست آوردن سود بیش تر هستند.

واردات قطعات ماشین های بزرگ:
برای واردات از دبی اگر سرمایه بالایی دارید، واردات قطعات ماشین های سنگین را پیشنهاد می کنیم.

برای واردات این کالا به حدودا یک میلیارد سرمایه نیاز دارید تا بتوانید آن را وارد کنید. البته قبل از واردات هر محصولی، ابتدا در رابطه با شرایط وتعرفه ها به دقت تحقیق و مطالعه کنید.

واردات پارچه از دبی:
اگرچه تولید پارچه در کشور خودمان کم نیست؛ اما باز هم کفاف تقاضا را نخواهد داد. قبل از این که هر‌گونه پارچه‌ای وارد کشورمان شود، ابتدا باید تکه‌ای از آن به آزمایشگاه رفته و مورد بررسی قرار بگیرد تا تعرفه آن تعیین شود.

پس از تعیین تعرفع تاجر می تواند پارچه را از گمرک رد کرده و وارد کشور نماید.قوق گمرکی اکثر پارچه ها برابر با 32 درصد ارزش پارچه است و طبق مقررات گمرکی، ارزش پارچه برحسب فاکتورهای متعددی تعیین می شود. یکی از عوامل موثر بر ارزش پارچه، گرماژ پارچه (وزن یک مترمکعب از پارچه) است. همچنین براساس قوانین تجارت پارچه، واردات و ترخیص پارچه از گمرک مشمول 9 درصد مالیات ارزش افزوده است.

لازم است بدانیذ واردات پارچه از تمامی گمرک ها انجام نمی شود، بلکه تنها از گمرک های گمرک تهران، گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، گمرک سمنان، گمرک ارومیه، گمرک بازرگان، گمرک سهلان، گمرک بوشهر، گمرک آبادان، گمرک بندر لنگه، گمرک شهید رجایی بندرعباس، گمرک شهید باهنر، گمرک چابهار، گمرک زاهدان، گمرک یزد، گمرک شیراز، گمرک جلفا، گمرک کیش، گمرک اصفهان، گمرک فرودگاه پیام، گمرک مشهد و گمرک اینچه برون انجام می شود.

نکات نهایی:
همان طور که در مطالب قبلی نیز گفته بودیم، برای واردات هر نوع کالایی ابتدا باید بازار فروش و خرید را به خوبی شناخت و سپس در مورد نوع کالای وارداتی تصمیم گیری نمود. پس از انتخاب کالای مورد نظر می‌توانید در رابطه با قوانین و نحوه خرید و حتی مراکزی که کالای شما ارائه می شود، تصمیم گیری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>