اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نبشی سوراخ دار چیست؟

نبشی سوراخ دار یکی از انواع مقاطع فولادی است که بروی آن منافذ و سوراخ هایی با فواصل معینی وجود دارد که در ساختمانسازی، ساخت میزکار و قفسه های فلزی، بالکن، نرده ها و پلکان ها به کار می روند. از مهم ترین کاربرد نبشی های سوراخ دار می توان به انواع قفسه بندی هایی که به صورت پیچ و مهر های می باشند اشاره کرد که در انواع ادارت یا فروشگاه های مختلف برای نگهداری بارهای سبک مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت این قفسه ها به علت مناسب بودن قیمت نبشی سوراخ دار بسیار مقرون به صرفه است.در حالت کلی این قفسه هابه دلیل تعداد زیاد پانچ بروی نبشی ها به قفسه های مشبک معروفند و از طرفی دیگر به دلیل استفاده از پیچ و مهره در هنگام نصب به آن ها قفسه های پیچ و مهره نیز میگویند.

هرچند که قفسه بندی مشبک برای اقلامی با وزن سبک و کم حجم طراحی شدند. این قفسه ها در رنگ و ابعاد مختلف تولید می شوند. قیمت قفسه های تولیدی با نبشی های پانچ بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

مزیت استفاده از نبشی سوراخ دار

نبشی سوراخ دار با سرعت بالا و به سادگی قابل نصب است و برای انجام این کار نیاز به تخصص خاصی نیست. این نبشی ها در ابعاد گوناگون باتوجه به نیاز مشتری قابل سفارش می باشد. نبشی سوراخ دار برای ساخت قفسه های پیچ و مهره استفاده می شود که امکان ساخت قفسه تا ارتفاع 9 متر، دهانه های استاندارد 95 سانتی متر و عمق قفسه ها از 20 تا 60 سانتی متر را برای مشتریان فراهم می کند.

تنوع رنگی در قفسه های پیچ و مهره بسیار زیاد است. اغلب رنگ های مورد نظر خریدارن شامل آبی نفتی، سفید، زرد و... می باشد.از مهم ترین مزایا و ویژگی های قفسه های پیچ و مهره با نبشی سوراخ دار شامل:

  • ایجاد سازه های سبک
  • قابلیت سفارش در سایز و زنگ دلخواه
  • نصب راحت و سریع و بدون نیاز به تخصص خاص
  • امکان دسترسی آسان به اقلام قفسه

کاربرد نبشی سوراخ دار

از نبشی سوراخ دار برای ساخت ستون های قفسه بندی فلزی مشبک، قفسه بندی های پیچ و مهره ای باشگاه ها، انبارها و مراکز اداری، ساخت پلکان، راهرو، پایه پله و بالکن استفاده می شود.

قیمت نبشی سوراخ دار

قیمت محصولات فولادی مقدار ثابتی ندارند و به قیمت جهانی آهن وابسته هستند. قیمت نبشی سوراخ دار از این قاعده مستثنی نیست و طبق نوسانات قیمت آهن و قیمت دلار قابل تغییر است. به طور کلی قیمت انواع نبشی سوراخ دار بر اساس سایز، وزن و نوسانات بازار تعیین می شود.

خرید و فروش نبشی سوراخ دار

نبشی سوراخ دار از پرکاربردترین نبشی های مورد استفاده در بازار آهن آلات صنعتی و ساختمانی است و برای مصارف مختلفی چون قفسه های مشبک فلزی، بالکن و راهرو مورد استفاده قرار می گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>