اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کدام خوراکی ها ارگانیک هستند؟
خواص ویژه موجود در برخی موادغذایی باعث می شود که برای تضمین سلامت بدن نیازی به مصرف انواع ارگانیک آن ها نباشد.
محصولات ارگانیک نسبت به محصولات معمولی قیمت بیشتری دارند چرا که در زمان نگهداری از این محصولات، استفاده از حشره کش و آفت کش ها قدغن است.

کشاورزی

میوه ها و سبزیجاتی که با عنوان ارگانیک شناخته می شوند، به دلیل نبود هرگونه ماده شیمیایی غذایی ایمن محسوب می شوند البته جز این نوع خوراکی ها، سبزی ها و میوه هایی هم هستند که به طور طبیعی و بدون نگاه صنعتی پرورش پیدا می کنند، کاملا از هرگونه ماده شیمیایی در امان هستند، بنابراین بدون آنکه بخواهیم هزینه بالایی برای این نوع خوراکی ها بدهیم، می توان مواد غذایی ایمن و سالمی را مورد استفاده قرار داد.

در ادامه برخی مواد غذایی که حاوی مواد مغذی و عاری از حشره کش های شیمیایی هستند، مرور می کنیم.

خوراکی هایی با پوست ضخیم
خوراکی هایی که پوستی ضخیم دارند در برابر نفوذ آفت کش ها به درون ماده غذایی مقاومت می کنند و این مواد روی این خوراکی های ماندگاری کمتری دارند.

آناناس یکی از خوراکی های سالمی است که می توان بدون پرداخت هزینه بالا به عنوان یک خوراکی سالم و فاقد هرگونه ماده شیمیایی مورد استفاده قرار گیرد.

مواد سمی شانس ماندگاری کمی در آناناس دارند، علاوه بر آن پاپایا، آووکادو، هندوانه و گریپ فروت از دیگر خوراکی هایی هستند که آثار آفت کش ها بر آن باقی نمی ماند.

کشاورزی

کیوی و گل کلم
علاوه بر پوست خوراکی ها که می تواند عاملی برای محافظت در برابر آفت کش ها باشد، کیوی میوه ای مناسب و فاقد هرگونه حشره کش محسوب می شود، علاوه بر آن حاوی مقادیر بالایی از ویتامین C، E، K، آنتی اکسیدان ها و فیبر است.

گل کلم هم خوراکی ارگانیک دیگری است که ساختار آن از ورود سموم و آفت کش ها جلوگیری می کند و جایگزین خوبی برای برنج و سیب زمینی است.

کشاورزی

پیاز و سیب زمینی
برای جلوگیری از مصرف مواد غیرارگانیک خوراکی هایی همچون سیب زمینی و پیاز که با عنوان محصولات زیر زمینی محسوب می شوند، می تواند مورد توجه قرار گیرد؛ این محصولات حاوی کمترین میزان آفت کش هستند و سبزی سالم در رژیم غذایی محسوب می شوند؛ علاوه بر آن هزینه بالایی هم نباید برای خریداری این محصولات پرداخت.

کشاورزی

قارچ
اگرچه قارچ یک گیاه محسوب نمی شود، اما یک خوراکی سالم است که می تواند جایگزینی برای گوشت باشد، همچنین منبع مناسبی از فیبر هم محسوب می شود.

قارچ ها هرچه تیره تر باشند بهتر است و ویتامین E، آنتی اکسیدان و سلینیم بیشتری دارند.

مارچوبه، کلم و بادمجان
پوست بنفش بادمجان مقاومت قابل توجهی در برابر نفوذ آفت کش ها دارد؛ اگر از بادمجان تازه استفاده می کنید، لازم نیست پوست آن را بگیرید علاوه بر آن مارچوبه و کلم هم در برابر تجمع آفت کش ها مقاوم هستند و حتی می توان آن را به طور خام یا بخارپز مورد استفاده قرار داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>