اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ نانو

سطوح مختلف ساختمان همواره در معرض عوامل گوناگون نظیر گرد و غبار، رطوبت، نور آفتاب، مواد شیمیایی و … قرار دارند و ممکن است در اثر آن ها دچار آسیب شوند، از این رو به منظور جلوگیری از هر گونه خسارت، عایق کاری یا ایزوله سازی صورت می گیرد. عایق بندی به معنای ایجاد یک سطح مقاوم و نفوذناپذیر با استفاده از متریال های متنوع برای ایمن سازی ساختمان در برابر عوامل متعدد است.

عایق ها در انواع رطوبتی، حرارتی، برودتی و صوتی مورد استفاده قرار می گیرند و هر کدام دارای مزایای خود هستند. این عایق ها از جنس پشم سنگ، پشم شیشه، فوم، رنگ و … می باشند و با توجه به کارایی و مقاومت خود در مکان های مختلف کاربرد دارند.

در نوشته های پیشین به معرفی انواع عایق ساختمانی و ویژگی آنها پرداخته شد. هم اکنون در این نوشته قصد داریم به معرفی جدیدترین عایق که حاصل تکنولوژی نانو بوده و به عنوان بهترین عایق برای بدنه استخرها و پشت بام ها شناخته شده بپردازیم. هنگامی که برای خرید عایق رطوبتی به مراکز فروش آن مراجعه می کنید مسلماً رنگ نانو نیز به شما پیشنهاد می شود زیرا کاربرد آن بسیار راحت بوده و نیاز به تجهیزات ویژه و یا صرف زمان زیاد ندارد. در گذشته از قیر و گونی برای ایزوله سازی سقف، کف حمام، استخر و … استفاده میشد اما انجام اینکار بسیار زمان بر و پر زحمت بود، علاوه بر آن استفاده از قیر داغ خطراتی در بر داشت.

رنگ نانو

با گذشت زمان نوع دیگری از عایق رطوبتی با نام ایزوگام وارد بازار شد که مزایای بهتری در مقایسه با روش سنتی قیر و گونی داشت. هر چند این عایق در برابر تابش نور خورشید، گرما، برف و باران مقاوم بود و دچار ترک خوردگی نمی گردید اما اجرای آن کمی وقت گیر بود. خوشبختانه در حال حاضر با ورود رنگ های نانو به بازار دیگر هیچ دغدغه ای برای مصرف کنندگان وجود نخواهد داشت زیرا این پوشش ها سطح مورد نظر را در برابر عوامل گوناگون مصون میدارند و به دلیل مقاومت بسیار بالا عمر آن ها طولانی می باشد.

رنگ نانو
این نانو عایق رطوبتی همانطور که از نامش پیداست نوعی رنگ می باشد که با استفاده از نانو مواد و تکنولوژی نانو ساخته می شود. در ساختار این نوع ماده از رزین اکریلیک و کامپوزیت نانو که نوعی عایق است استفاده می گردد. رنگ های نانو نوعی عایق رطوبتی و حرارتی هستند که برای آب بندی کف و دیوار استخر, جکوزی, آشپزخانه و سرویس بهداشتی کاربرد دارند. استفاده از این عایق رطوبتی استخر و بام در برابر عایقکاری های سنتی آسان تر و مقرون به صرفه تر است. از بین تمام عایق هایی که در ساختمان نصب می شوند تنها رنگ نانو است که به راحتی با یک برس و رول رنگ آمیزی قابل اجراست و هزینه اجرای آن نیز بسیار پایین می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>