اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولید کنندگان ناودانی در ایران

رایجترین نوع ناودانی UPN است که از جنس فولاد ساختمانی و به ناودانی آهنی نیز معروف می باشد. ناودانی در بازار به دو صورت عرضه می گردد. ناودانی اروپایی که از لحاظ وزنی سبک تر و شکیل تر می باشد و ناودانی تولید داخل کشور، که یکی از تولیدکنندگان ناودانی در کشور شکفته مشهد می باشد. این مقطع فولادی در ساخت چهارچوب درب و پنجره، ساخت اسکلت فلزی، استفاده برای پایه تجهیزات گرافیکی، استفاده در خرپا، بادبندها و... کاربرد دارد.

کارخانه های تولید کننده ناودانی

کارخانه تولید کننده ناودانی معمولا ناودانی را در دو طول 6 و 12 متری عرضه می کنند. برخی از کارخانه های تولید کننده ناودانی عبارتند:

ناودانی شکفته مشهد

کارخانه شکفته مشهد در 20 کیلومتری جاده مشهد قوچان با هدف تولید انواع لوازم ریخته گری و سنجش در سال 1330 تأسیس شد. محصولات تولید این کارخانه شامل نبشی، ناودانی و بیلت می باشد.

مشخصات ناودانی شکفته مشهد

ناودانی بال شیب دار(ناودانی های بال شیب دار سبک) با طول 6 متر و اوزان 50، 40، 33، 22 و 66، ناودانی تولید شده از فولاد نورد گرم در استانداردهای DIN EN 10279 , DIN 1026-1، GOST 8240، ملی INSO 4477-1 می باشد که در موارد نظیر صنعت و ساختمان، استفاده در پل سازی، خرپا، ستون و.. کاربرد دارد.

ناودانی تولید شده با آبکاری گالوانیزه گرم و سرد در استاندارد DIN EN 10056 - 1,2 در آلمان و استاندارد بین المللی ISO 657 - 5 می باشد. که در مواردی نظیر ساختمانی و عمرانی، اتصالات ستون ها به صفحات فنداسیون در عرصه ساختمان سازی و موارد متعددی کاربرد دارد.

ناودانی ناب تبریز

شرکت ناب تبریز در شهر تبریز در سال 1382 به ثبت رسید. محصولات تولیدی این شرکت شامل نبشی، ناودانی و تیرآهن می باشد. ناودانی های این شرکت براساس استاندارد ملی شماره 4477-1 تولید می گردد. این استاندارد در برگیرنده استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 برای ناودانی های سنگین و استاندارد روسی GOST 8240: 1997 برای ناودانی های سبک است.

ناودانی نورد یاران زنجان

کارخانه نورد یاران در غرب ایران در حال فعالیت می باشد محصولات تولید این کارخانه شامل ناودانی در دو طول 6 و 12 متری و دو گرید سبک و سنگین است.

ناودانی فایکو - فولاد البزر ایرانیان

شرکت فولاد البزر ایرانیان محصولاتی از قبیل نبشی، ناودانی، تیرآهن و میلگرد تولید می کند. این کارخانه ناودانی در دو گرید ناودانی سبک و سنگین عرضه می کند.

مجتمع فولاد البزر غرب

مجتمع فولاد غرب در سال 1385در ابهر 5 کیلومتری جاده تاکستان تأسیس شد. این کارخانه محصولاتی نظیر تیرآهن، نبشی، ناودانی، میلگرد صنعتی و تسمه تولید می کند. ظرفیت تولید این کارخانه سالانه 90 هزارتن می باشد. ناودانی های تولید شده در این کارخانه دارای مشخصات زیر است:

ابعاد 80، 100، 120، 140، طول 6 الی 12 متری، استاندارد EN10056-2، DIN EN 17100 و گرید ST37 , ST3sp

صنایع فولاد کوهپایه

کارخانه فولاد کوهپایه در 35 کیلومتری شرق اصفهان در شهرک صنعتی سگزی واقع شده است. محصولات این کارخانه شامل نبشی، ناودانی، سپری، تسمه، چهارگوش و ریل می باشد. این کارخانه تنها تولید کننده ناودانی در سایز 30، 40 و 50 با استاندار های مشابه اروپایی می باشد.

شرکت صبا فولاد منظومه

شرکت صبا فولاد منظومه در سال 1389 در اصفهان شهرک صنعتی مبارکه تأسیس شد. محصولات تولیدی این شرکت شامل نبشی، ناودانی از سایز 60 الی 100 میلیمتر و مقاطع سبک می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>