اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولیدکنندگان پروفیل در جهان

یکی از مصالحی که در صنایع ساختمانی و صنعتی کاربرد فراوانی دارد و در قسمت های مختلف ساخت و ساز به خوبی می توان از آنها استفاده کرد پروفیل می باشد. پروفیل ها شامل دو نوع ساختمانی و صنعتی می باشند.

پروفیل ها صنعتی در ساخت خودرو و پروفیل ها ساختمانی در ساخت درب و پنجره کاربرد دارد. خوشبختانه کارخانه های تولید پروفیل در ایران مجهز به تکنولوژی روز دنیا هستند و شامل کارخانه جهان پروفیل پارس، شرکت نورد لوله یاران، لوله و پروفیل صابری، گروه صنعتی تهران شرق، فولاد هیربد، نورد پروفیل ساوه و... می باشند.

بزرگ ترین کارخانه های تولیدکننده پروفیل

شرکت جهان پروفیل پارس

یکی از بزرگ ترین واحدهای صنعتی تولیدکننده مصنوعات صنعتی از جمله لوله، قوطی و پروفیل شرکت جهان پروفیل پارس می باشد.این شرکت در سال 1361 در تهران تأسیس شد. این کارخانه پروفیل درب و پنجره، قوطی های صنعتی و ساختمانی، پروفیل مبلی، لوله های صنعتی و داربستی و لوله های مبلی را برای بازارهای داخلی و خارجی تامین می کند.

شرکت نورد لوله یاران

شرکت نورد و لوله یاران در اواخر سال 1377 به ثبت رسید. این شرکت به طور تخصصی در زمینه تولید لوله و پروفیل فعالیت می کند. محصولات تولیدی این شرکت از کیفیت مطلوبی برخوردار است و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شوند و شامل اقلام ذیل می باشد:

  • قوطی و پروفیل مربع و مستطیل
  • پروفیل های ساختمانی باز و بسته
  • پروفیل درب و پنجره
  • لوله های گاز خانگی و شهری
  • لوله های آب و شوفاژ
  • لوله های ساختمانی و صنعتی

شرکت لوله و پروفیل صابری

شرکت لوله و پروفیل صابری در سال 1387 به ظرفیت تولید سالانه نیم میلیون تن در زمینه تولید انواع مقاطع لوله و پروفیل فولادی در شهر صنعتی عباس آباد تأسیس شد. این شرکت با بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا و ماشین آلات نوین محصولاتی از قبیل انواع پروفیل های فولادی درزجوش و باز، پروفیل های چهارضلعی، پروفیل های در و پنجره و چهارچوبی را تولید می کنند.

محصولات شرکت لوله و پروفیل صابری در صنایع مختلف از جمله: ساختمان سازی، سازه های فلزی، پل سازی، در و پنجره فولادی، نفت و پتروشیمی، آب و فاضلاب، خودروسازی، مبلمان خانگی و شهری و ماشین آلات صنعتی کاربرد دارد.

گروه صنعتی شرق تهران

در سال 1380 شرکت نورد لوله و پروفیل تهران شرق در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل های صنعتی و ساختمانی در منطقه صنعتی خاتون آباد پاکدشت تأسیس شد. محصولات تولیدی این شرکت شامل انواع لوله های صنعتی، ساختمانی، آب و گاز شهری، قوطی های صنعتی و ساختمانی در سایز160*160 و تا ضخامت 8 میلیمتر می باشد.

صنایع فولاد هیربد زرندیه

یکی از کاملترین مجتمع های تولید فولاد کشور، شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه می باشد که در سال 1391 در شهرک صنعتی مامونیه در شهرستان زرندیه استان مرکزی به بهره برداری رسید. محصولات این شرکت شامل شمش فولادی در ابعاد مختلف، میلگرد فولادی در تمام قطرها، انواع لوله و پروفیل های صنعتی و ساختمانی می باشد.

کارخانجات نورد پروفیل ساوه

کارخانه نورد و پروفیل ساوه در سال 1354 باهدف تولید انواع لوله و پروفیل فولادی تأسیس شد. محصولات این شرکت شامل لوله های شبکه سراسری و شهری، لوله های صنعتی، لوله های گاز و آب، قوطی های مربع و مستطیل، پروفیل های فرم دار صنعتی و درب و پنجره و مقاطع باز می باشد.

شرکت پروفیل نیکان اصفهان

شرکت پروفیل نیکان اصفهان در سال 1364 در زمینه تولید انواع قوطی و پروفیل تأسیس شد. مجموعه نیکان در سال 1384 با ارتقاء ظرفیت های تولیدی در زمینه تولید انواع پروفیل، قوطی، زهوار و چهارچوبی درب و محصولات فولادی از این قبیل موفقیت های خود را ثبت کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>