اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

میلگرد صبا فولاد زاگرس

شرکت صبا فولاد زاگرس در سال 1393 در شهرستان بروجن، شهرک سفید دشت چهار محال بختیاری افتتاح شد. این کارخانه در حال حاضر در فاز نخست خود حدود 60 تن در ساعت (420 هزار تن در سال) تولید می کند. طراحی های تفضیلی این کارخانه از شرکت های CVS RM و SIMENSE می باشد.

این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه هزار تن میلگرد را دارد. در فاز دوم، کارخانه صبا فولاد زاگرس، جهت تولید شمش فولادی اقدام گردید و تاکنون فرآیندهای بررسی فنی، مالی و امکان سنجی طرح با موفقیت به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله مذاکره و عقد قرار داد جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات خط ذوب و ریخته گری می باشد.

محصولات کارخانه صبا فولاد زاگرس

محصولات این کارخانه شامل میلگرد های آجدار فولادی برای تقویت سازه های بتنی و تولید انکر بولت استفاده می شود. میلگردهای فولادی کارخانه صبا فولاد زاگرس با کربن کم و متوسط و فولاد های کم آلیاژ تولید می شوند.

همچنین با بهره گیری از سیستم های ترمکس استحکام کششی میلگرد ها را بر اساس استاندارد های بین المللی افزایش می دهند.میلگرد زاگرس به صورت آجدار و طبق استاندارد ملی ایران به شماره 3132 در دو گروه میلگرد های آج 400 و آج 500 به بازار عرضه می گردد.

روش تولید میلگرد در کارخانه صبا فولاد زاگرس

ابتدا مواد اولیه خط نورد، شمش Bilet که به صورت 12 متری در کارخانجات ذوب و ریخته گری تولید شده را توسط کوره های پیش گرمکن به صورت 6 متری بریده می شود. شمش های بریده شده از انبار شمش به وسیله جرثقیل سقفی بروی میز شارژ قرار می گیرند. سپس این شمش ها در دسته های 3 تایی توسط میز غلتایی به جلوی درب ورودی کوره منتقل و توسط دستگاه هل دهنده  بداخل کوره هدایت می گردند.

شمش ها در داخل کوره های پیش گرمکن در دمای 1150 الی 1250 سانتی گراد به تدریج گرم شده اند. شمش توسط دستگاه Ejector از کوره به سمت قفسه های نورد هدایت گردید. سرانجام عملیات پروسه نورد که شامل سه مرحله نورد اولیه Roughing، نورد میانی Intermediate و نورد نهایی Finishing آغاز می شود. در این پروسه عملیات استندهای نورد انجام می پذیرد.

یعنی شمش با کاهش سطح مقطع، طول آن افزایش می یابد و نهایتا در آخرین استند شکل میلگرد با قطر مورد نظر تحقق می یابد. میلگرد حاصل از پروسه نورد دمای حدود 900 درجه سانتی گراد دارد با عبور از قیچی sizing محصول با طول متناسب را در بستر خنک کننده هدایت می شود. سرانجام تجهیزات بسته بندی و توزیع محصول انجام می گردد و محصول نهایی به انبار منتقل می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>