اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شکلات

صادرات شکلات به ترکیه و کشورهای اروپایی:
شکلات به خوراکی های ساخته شده از کاکائو گفته می شود. این ماده غذایی پر طرفدار و انرژی زا، به طور معمول از ترکیب شیر، شکر، کره کاکائو و پودر کاکائو با نسبت های متفاوت ساخته می شود. شکلات یکی از جذاب ترین خوراکی جهان است.

تولید شکلات در ایران آن چنان فراگیر است که در دهه هشتاد افزایش چشم گیری در صادرات داشته است، که نمونه ای از آن صادرات شکلات به ترکیه می باشد. حال اگر می خواهید بدانید که صادرات شکلات به ترکیه و کشورهای اروپایی چگونه است در این خصوص همراه باشید.

هر شکلاتی هم طعم و کیفیت ایده آلی ندارد، برای این که شکلات لذیذ شود باید در تولید آن بهترین مواد به کار برده شود و فرآیند تولید آن به نحو احسنت انجام پذیرد. به همین دلیل است که شکلات برخی شرکت‌های خاص بسیار خوشمزه است و با بقیه شکلات ها فرق دارد. همین امر باعث شده است که خریداران در خرید شکلات به نام برند و شرکت تولید کننده آن توجه داشته باشند.

بهترین برند شکلات ها به دلیل استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت بسیار لذیذ می باشد. فرآیند تولید آن نیز به صورت مکانیزه و با تکنولوژی روز انجام می پذیرد. دیگر مزیت بهترین شکلات ایرانی، بسته بندی های جذاب آن است که باعث دوست داشتنی تر شدن آن ها نیز می شود.

شرکت های تولید کننده شکلات در ایران در موارد ذیل فعالیت دارد:

  • تولید.
  • بسته بندی.
  • توزیع.
  • فروش و صادرات انواع شکلات.

که روز به روز با افزایش خطوط پیشرفته ی تولید بر تعداد و تنوع محصولات افزوده می گردد.

از اهداف شرکت های صادر کننده شکلات به ترکیه موارد زیر می باشد:

  • تولید محصولاتی منطبق با معیارهای جهانی.
  • افزایش کیفیت و کمیت مستمر محصولات.
  • ایجاد تنوع محصوللت با توجه به ذائقه ی مصرف کنندگان ایرانی.
  • توسعه روز افزون بازارهای داخلی و خارجی.
  • تلاش در جهت حفظ محیط زیست.
  • تکریم مشتری.
  • خریدار عمده شکلات ایرانی برای صادرات.

صادرات شکلات ایران با توجه به دانش فنی که در تولید شکلات و بسته‌بندی آن در کارخانجات شکلات‌سازی ایران استفاده می‌شود، ایران را به یکی از کشورهای صادر‌کننده شکلات در جهان مطرح کرده است.

با وجود کیفیت‌های خوب شکلات های ایرانی و مهم تر ار آن قیمت های مناسب محصولات به صورت عمده، بازارهای بسیار مناسبی برای خریدار شکلات عمده به کشورهای صادراتی وجود دارد، از جمله این کشورها می توان به عراق، افغانستان، سوریه، هند و کشورهای آفریقایی وجود دارد.

اما در میان این کشور ها، کشور عراق با توجه به تمایل شدید به واردات شکلات های ارزان قیمت، بیشترین نرخ واردات را در این محصولات به خود اختصاص داده است.

قیمت انواع شکلات صادراتی در شرکت تولیدی:
قیمت های مناسب و شناخت کافی از انواع شکلات صادراتی، می تواند به سود آوری شرکت های تولیدی کمک موثری نماید. با توجه به نوسانات قیمت ها و ارز در بازار، قیمت خرید عمده و کارتنی و قیمت هر کیلو شکلات متفاوت می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>