اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نبات

صادرات نبات ایران به عراق:
صادرات نبات ایران به عراق روز به روز با پیشرفت چشمگیری همراه است. یکی از دلایل رونق صادرات توجه و تمرکز بر روی کیفیت و تنوع نبات تولیدی ایران است که امروزه حجم صادرات نبات ایران به عراق افزایش چشمگیری پیدا کرده و بیشتر به چشم می آید.

خریداران و تاجران نبات ایران را بر مبنای تعرفه ها و لیست های قیمت تولیدکنندگان اقدام به ثبت سفارش خرید نبات به صورت عمده و مستقیم از کارخانه نبات می کنند که یکی از محصولات غذایی با اصالت و سرشار از خواص درمانی مفید برای بدن می باشد.

خریداران عراقی نبات ایرانی:
صادرات نبات ایران به کشورهای مختلف اطراف از جمله کشور عراق صورت می گیرد که در دنباله بحث می‌خواهیم در مورد این موضوع مختصر بحثی داشته باشیم.

هر نوع نباتی که می شناسید اعم از انواع نبات گیاهی و نبات چوبی کیلویی و نبات شاخه زعفرانی توانسته است در لیست انواع نبات های صادراتی ایرانی به کشور عراق جای گیرد.

خریداران عراقی نبات ایرانی روی کیفیت محصولات توجه و تمرکز زیادی دارند و بهترین و مرغوب ترین محصول تولید شده را شناسایی و خریداری می کنند.

صادرات نبات ایران به کشورهای همسایه:
صادرات نبات به کشورهای همسایه از جمله عراق در شرایطی در جریان خواهد بود که کیفیت نبات تولید شده در حد استاندارد باشد و بهداشت تولید رعایت گردد.

انواع نبات با بهترین کیفیت در کارخانه های ایران تولید می شود و در صورت نیاز، مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد تا از کیفیت و خواص درمانی آن اطمینان حاصل گردد، سپس محصول را به صورت نبات بسته بندی درجه یک صادر خواهند نمود.

تولید نبات در ایران بسیار زیاد است لذا می توان به تجربیات کشور در زمینه کیفیت نبات اعتماد کرد، بدین‌دلیل، صادرات نبات ایران به کشورهای همسایه انجام می شود که آنها هم کیفیت آن را باور دارند.

ارسال فوری نبات ایران به کشورهای همسایه به این دلیل صورت می گیرد که نبات تازه صادر شود و از کیفیت آن به دلیل انبار سازی و گذشت زمان، کاسته نگردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مریم بیگدلی:
تامین کننده نبات و آبنبات هستم
پاسخ زینگ:
سلام.
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

کاظم پورحسینی:
توایدی نبات شاخه تاج طلایی کارتن فعله 10کیلیویی
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

روح الله ابویی:
سلام تولید کننده نبات بسیار عالی زعفرانی و ساده فوق ممتاز با بسته بندی های درجه یک هستیم و داری کد بهداشت و سیب سلامت، می‌خواهیم نبات خود را به کشور های همسایه صادر کنیم لطفا راهنمایی کنید تا هر چه زودتر به مقصود خود برسیم چرا که برای تولید این نبات زحمات زیادی کشیدیم، منتظر پاسختان هستیم با تشکر، ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

بهزاد افشار نادری:
تامین کننده نبات در اوزان مختلف
عادل کرمی:
سلام درود نبات شاخه ای زعفرانی مخصوص و نبات نی دار تکنفره زعفرانی مخصوص تولیدمیکنم حجم سفارش بالا میتونم تامین کنم و تمایل به صادرات به کشورهای عربی می‌باشم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>