اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارخانه میلگرد پرشین

کارخانه پرشین فولاد در سال 1365 در زمینه تولید انواع میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی، ورق گالوانیزه، ورق روغنی، ورق رنگی و بیلت در کیلومتر 18 اتوبان تاکستان به ابهر تأسیس گردید. این کارخانه 20 سال بعد در سال 1385 در زمینه تولید انواع میلگرد A1، A2، A3 و A4 با ظرفبت تولید سالانه 500 هزار تن فعالیت اصلی خود را آغاز کرد.

مجتمع پرشین فولاد به دلیل تأثیر پیشرفت تکنولوژی و تغییرات روز افزون به دنبال دست یابی و خلق بازارهای جدید داخلی و خارجی توانسته قدم های خوبی در این زمینه برای رسیدن به اهداف خود بردارد.همچنین این مجتمع به دلیل ظرفیت تولید بالا توان صادر کردن محصولات خود به کشور های خاورمیانه، اروپا، آفریقای شمالی و جنوبی را دارد.

عمده تولیدات پرشین فولاد آریا، به تولید میلگرد پرشین و پروفیل اختصاص یافته اما پروژهای دیگر نظیر ذوب و ریخته گری، ورق سرد گالوانیزه، تیرآهن سنگین و آهن اسفنجی را نیز در دست دارد.

میلگرد پرشین A1

میلگرد ساده پرشین دارای استحکام کششی 360 و استحکام تسلیم 240 نیوتن بر میلیمتر مربع است. این میلگرد با علامت س 240 مشخص و از 0.22 درصد کربن تشکیل شده است.

میلگرد پرشین A2

میلگرد آجدار پرشین A2 دارای استحکام تسلیم 340 و استحکام کششی 500 نیوتن بر میلیمتر مربع است. نماد آج این میلگرد با علامت آج 340 مشخص می شود و دارای 0.32 درصد کربن است.

میلگرد پرشین A3

میلگرد آجدار پرشین A3 به عنوان میلگرد نیمه سخت با علامت آج 400 مشخص می شود. میلگرد A3 دارای 0.37 درصد کربن است. این میلگرد دارای استحکام کششی 600 و استحکام تسلیم 400 نیوتن بر میلیمتر مربع است.

میلگرد پرشین A4

میلگرد آجدار پرشین A4 درایا علامت مشخصه آج 500 و مقدار کرین 0.40 درصد می باشد. حداقل استحکام تسلیم 500 و استحکام کششی آن 650 نیوتن بر میلی متر مربع است.

قوطی پروفیل پرشین

قوطی پروفیل پرشین به صورت قوطی های مربع مستطیل ساختمانی و صنعتی تولید می شود. قوطی ها از ضخامت 1.8 تا 3 میلیمتر با تعداد تسمه 3 و 4 تولید می شوند. این کارخانه انواع چهارچوب ساده، فرانسوی، ایتالیایی و مکزیکی تولید می کند.

استاندارد های مجموعه پرشین آریا

تمام محصولات تولیدی این کارخانه بر اساس استاندارد های روز بوده و همواره سعی بر آن داشتند تا محصولات با کیفیت تولید و به بازار فروش عرضه کنند. از جمله استانداردهایی که در راس امور تولیدات خود قرار دادند شامل:

  • ISO 9001-2008
  • ISIRI-3132

کلیه محصولات مجتمع پرشین آریا مورد آزمایش های کشش، فشار و خمش قرار گرفته و از لحاظ شکل ظاهری، ابعاد و خواص مکانیکی باید با استاندارد های مجموعه منطبق باشند.

استاندارد میلگرد پرشین

میلگردهای پرشین بر اساس استاندارد قدیمی به چهار دسته A1، A2، A3 و A4 تقسیم بندی می شوند. A1 ساده، A2 نرم، A3 نیمه سخت و A4 سخت است. شکل ظاهری میلگرد ها از A1 تا A4 به ترتیب میلگرد ساده، میلگرد آجدار مارپیچ، میلگرد آجدار جناغی و میلگرد آجدار مرکب می باشد.

خواص محصولات پرشین فولاد آریا

میلگرد پرشین دارای خواصی از قبیل استحکام، داکتیلیتی، قابلیت جوشکاری بالایی و مقاومت به خستگی می باشد. این میلگرد ها به دلیل استفاده از دستگاه های CNC مدرن آج زنی، آج های عرضی و طولی بروی میلگرد از هم فاصله دارند. این مسئله سبب کاهش تنش خستگی در محل تقاطع آج عرضی و طولی و گیرایی بین بتن و میلگرد را افزایش می دهد.

پروفیل پرشین نیز از قابلیت فرم پذیری، جوش پذیری و استحکام بالایی برخوردار است. پروفیل پرشین توسط رول ورق سیاه، بر اساس سایز پروفیل توسط دستگاه برش بریده می شود و سرانجام توسط دستگاه نورد سرد شکل داده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>