اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مجتمع فولاد شاهرود

شرکت فولاد شاهرود در سال 1380 در کیلومتر 12 جاده شاهرود به دامغان با هدف تولید انواع مقاطع فولادی تأسیس گردید. ظرفیت تولید این کارخانه 200 هزار تن در سال مشغول به فعالیت می باشد. فعالیت اصلی این شرکت شامل؛ ساخت و تولید انواع مصنوعات فلزی، غیر فلزی و فولادی، انجام خدمات فلزی از قبیل شکل دادن انواع ورق فولادی و سایر مقاطع فولادی، ساخت و افتتاح کارخانجات صنعتی و بهره برداری از آن، تولید قطعات و ماشین آلات، تامین و تولید انواع فرآورده های شیمیایی، معدنی، آلی، فلزی و مواد اولیه کارخانجات مذکور و... می باشد. مجتمع فولاد شاهرود علاوه بر تولیدات داخلی، صادرات به کشور های نظیر افغانستان و تاجیکستان را بر عهده دارد.

محصولات شرکت فولاد شاهرود

تولیدات این کارخانه عبارتند از:

شرکت فولاد شاهرود به دلیل نداشتن خط تولید WireRoad امکان تولید میلگرد به صورت کلاف در سایز کمتر از 8 میلیمتر را دارا نیست. محصول برگزیده این کارخانه میلگرد آجدار و می گرد ساده شاهرود در دو گرید A2 و A3، سایزهای 10 الی 32 میلی متر و در طول 12 متری می باشد.

میلگرد شاهرود A2

صفت مشخصه میلگرد شاهرود A2 آج 340 و به شکل مارپیچ بوده و از لحاظ میزان سختی از نوع میلگرد های نسبتا ترد است. میلگرد شاهرود A2 دارای تش تسلیم 3000 و تنش کششی5000 نیوتن بر متر مربع بوده و به علت ترد بودن آن برای عملیات جوشکاری مناسب نمی باشد. این میلگرد برای عملیات ساختمانی خصوصا خاموت زنی مناسب است.

میلگرد شاهرود A3

صفت مشخصه میلگرد شاهرود A3 آج 400 و به شکل جناغی هفت و هشت بوده و در رده میلگرد های سخت و شکننده می باشد. تنش جاری این نوع میلگرد 4000 و تنش گسیختگی آن 6000 نیوتن بر متر مربع است. این نوع میلگرد برای عملیات صنعتی و ساختمانی مناسب می باشد.

فرآیند تولید میلگرد شاهرود

برای تولید میلگرد شاهرود ابتدا شمش فولادی توسط جرثقیل مگنتی 20 تنی از انبار شمش توسط سیستم شارژینگ به کوره منتقل و حدود 1200 درجه سانتی گراد گرم می شود. بنابراین پس از خروج شمش از کوره عملیات اکسیدزدایی با آب انجام شده و آنگاه شمش به ترتیب وارد 18 استند افقی- عمودی می شود.

سپس محصول در بستر خنک کننده قرار می گیرد تا به دمای محیط برسد. امکان سریع سرد شدن محصول با آب نیز توسط سیستم ترمکس نیز وجود دارد. سرانجام به طول های مورد نظر برش داده شده و توسط تجهیزات بسته بندی در بسته های 2 الی 5 تنی آماده حمل می شوند.

مراحل تولید میلگرد شاهرود:

  • شارژر و انباره شمش
  • اکسیدزدایی (پوسته زدایی)
  • عملیات نورد که در 18 استند افق - عمودی انجام می گیرد
  • نورد اولیه شامل 6 استند کانتیلور ( افقی، عمودی)
  • نورد میانی شامل 6 استند کارتریجی ( افقی، عمودی)
  • نورد نهایی شامل 6 استند کارتریجی ( افقی، عمودی)
  • ترمکس: سیستم خنک کننده محصول
  • کولینگ بد (بستر خنک کننده)
  • بسته بندی
  • انتقال به انبار محصول
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امیر علی باقری :
بسیار کار خانه خوبی است
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>