اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

معایب آجیل بادام هندی چیست؟
خوردن بیش از حد بسیاری از این مواد غذایی می تواند عوارض جانبی مانند مصرف زیاد سدیم ایجاد کند. یک بزرگسال فقط نیاز به 1500 میلی گرم سدیم در هر روز با حداکثر 2300 میلی گرم دارد. یک اونس از بادام هندی نمک نزده 5 میلی گرم است اما بادام هندی نمک زده 87 گرم در هر اونس است. اگر شما چند اونس بخورید این به سرعت در حال افزایش است به ویژه در ترکیب با سایر غذاهای غنی از سدیم. مصرف سدیم بیش از حد می تواند منجر به سکته مغزی، فشار خون بالا، بیماری کلیوی یا بیماری قلبی شود.

کشاورزی

آلرژی احتمالی
تعداد افرادی که به بادام هندی آلرژی دارند رو به افزایش است. بخش مربوط به مطالعه "آلرژی" یک مجله پزشکی است که بسیاری از بچه های جوان بدون هیچ گونه قرار گرفتن در معرض بادام هندی ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند. موضوع مهم دیگر این است که آنافیلاکسی عامل تنگ شدن راه های هوایی، با بادام هندی بیشتر از آلرژی های به پسته است.

تداخل پنهان با داروها
با توجه به محتوای منیزیم بالا، حدود 82.5 میلی گرم در هر اونس، بسیاری از ترکیبات بالقوه دارویی وجود دارد که یکی از معایب آجیل های بادام هندی است. به عنوان مثال، آنتی بیوتیک های کینولون مانند سیپروفلوکساسین، با پیوند با منیزیم جذب کامل آنتی بیوتیک را متوقف می کند منیزیم همچنین می تواند با داروهای فشار خون یا مسدود کننده های کانال کلسیم ارتباط برقرار کند که خطر عوارض جانبی مانند احتباس آب و تهوع را افزایش می دهد. منیزیم در بادام هندی همچنین می تواند باعث ایجاد تعامل با پنی سیلامین، دیورتیک ها، میانجی گرهای تیروئید و داروهای دیابتی شود.

ریسک افزایش وزن
در حالی که بادام هندی سالم است مصرف مقدار زیاد می تواند به راحتی منجر به افزایش وزن شود. یک اونس دارای 163 کالری و مقدار زیادی چربی غیر اشباع سالم است. اگر این چربی های سالم را در مقادیر بیش از حد متوسط مصرف کنید ممکن است وزن خود را افزایش دهید. افزایش وزن به نوبه خود خطر ابتلا به دیابت، سرطان، کلسترول بالا، سندرم متابولیک، بیماری قلبی، سکته مغزی و سایر بیماری ها را افزایش می دهد.

خطرات بادام هندی خام
شما احتمالاً بادام هندی خام را با پسته پیدا نخواهید کرد. هرگز بادام هندی خام را با مواد سماق سمی و پیچک سمی مصرف نکنید. روغن های موجود در پوسته می تواند منجر به واکنش خارش و ناخوشایندی شود. خوشبختانه، کندن پسته بادام هندی و سپس سرخ کردن در دمای بالا، روغن های سمی ماندگار را از بین می برد و آنها را برای خوردن آماده می کند. این یکی دیگر از معایب آجیل های بادام است.

فقدان رژیم غذایی متعادل
به منظور رشد، شما باید مقدار زیادی مواد مغذی مصرف کنید. اگر شما بادام هندی زیادی بخورید قادر نخواهید بود سایر غذاهای مهم را دریافت کنید. USDA مصرف تنها 5.5 اونس مواد غذایی با پروتئین بالا، مانند ماهی، آجیل، توفو و لوبیا توصیه می کند. آنها همچنین می گویند که سالم ترین انواع آن را انتخاب کنید. علاوه بر این، شما باید سبزیجات، میوه ها و دانه ها را به اندازه کافی دریافت کنید.

خطر فشار خون بالا
یک وعده از این آجیل شور ممکن است حاوی 181 میلی گرم سدیم باشد. خوردن آنها در حد اعتدال خوب است اما مصرف زیاد به علت نمک بالا شما را در معرض خطر افزایش فشار خون قرار می دهد.

سردرد احتمالی
کسانی که از میگرن و سردرد رنج می برند این آجیل سبب بدتر شدن سردرد آنها می شود. آجیل دارای اسید آمینه فنی تیامین و تیامین هستند. آنها معمولاً به حفظ فشار خون شما کمک می کنند و احساس خوبی به شما می دهند اما افرادی که حساسیت به آنها دارند ممکن است به علت این اسیدهای آمینه سردرد ناگهانی داشته باشند.

خطر پنهان سنگ کلیه
بادام زمینی نیز مقدار زیادی از نمک های اگزالات را تشکیل می دهد که اثر منفی بر جذب کلسیم بدن دارد. کلسیم بدن شما جذب نمی شود و می تواند باعث ایجاد سنگ کلیه شود.

مزایای تغذیه بادام هندی
مقادیر مختلف مواد مغذی موجود در 100 گرم از این آجیل عیارتند از:
کربوهیدرات: 30.19 گرم
کل چربی: 43.85 گرم
پروتئین: 18.22 گرم
فیبر غذایی: 3.3 گرم
انرژی: 553 کیلو کالری
تیامین: 0.423 میلی گرم
پیریدوکسین: 0.417 میلیگرم
ویتامین ای: 5.31میلی گرم است
کلسیم: 37 میلی گرم
فولاد: 25 میکروگرم
مس: 2.195 میلی گرم
منیزیم: 292 میلی گرم
پتاسیم: 660 میلی گرم
منگنز: 1.655 میلی گرم
سدیم: 12 میلی گرم

کشاورزی

مزایای سلامتی بادام هندی
با توجه به اطلاعات تغذیه ای ذکر شده، بادام هندی می تواند بخشی سالم از رژیم غذایی شما باشد. آنها منبع خوبی از پروتئین ها و چربی های غیر اشباع هستند. آنها همچنین دارای مواد معدنی و ویتامین هستند. نتیجه ترکیب این است که خوردن بادام هندی می تواند مزایای سلامتی زیادی داشته باشد.

سلامت قلب
حدود 75 درصد از چربی موجود در بادام هندی در شکل اسیدهای چرب اشباع نشده است که 75 درصد از آنها اسید اولئیک و چربی غیر اشباع هستند. اسید اولئیک سلامت قلب شما را ترویج می دهد و خطر بیماری قلبی عروقی را کاهش می دهد.

دیابت
مطالعات متعدد نشان داده است که چربی های تک اشباع نشده در یک رژیم کم چرب باعث کاهش سطح بالای تری گلیسیرید می شوند. تری گلیسیرید نوعی چربی است که در خون حمل می شود به این معنی که سطح بالای آن باعث افزایش خطر بیماری قلبی می شود. مصرف این چربی های تک اشباع شده برای افراد مبتلا به دیابت نیز سالم است.

جلوگیری از سنگهای صفراوی
یک مطالعه روی سلامت 80، 000 پرستار زن کشف کرد که کسانی که روزانه حدود یک اونس آجیل مصرف می کردند خطر ابتلا به سنگ های صفراوی 25 درصد کمتر بود.

دندانپزشکی
خوردن بادام، باکتری ها عامل نابودی دندان و بیماری لثه را از بین می برد بنابراین آنها می توانند به داشتن دندان های سالم و مراقبت های دندانپزشکی کمک کنند.

محتوای آنتی اکسیدان
آنتی اکسیدان ها برای خلاص شدن از رادیکال های آزاد (عامل تخریب غشاء سلولی) مهم می باشند از آنجا که رادیکال های آزاد، غشاهای سلولی شما را از بین می برند مضر هستند و می توانند به سرطان های خاص متصل شوند.

محتوای منیزیم
مقادیر کافی منیزیم در بادام هندی کمک می کند تا از میگرن، سردرد، فشار خون بالا، اسپاسم عضلانی و خستگی جلوگیری شود. منیزیم همچنین مسئولیت کنترل کمیت کلسیم که درون اعصاب تزریق می شود را تأمین می کند.

محتوای مس
مس با تولید ملانین و انرژی همراه است. همچنین رنگدانه ای است که به مو و پوست رنگ می دهد و برای توسعه بافت همبند و استخوان بسیار مهم است. حتی به بعضی از فرآیندهای فیزیولوژیک دیگر بدن نیز کمک می کند.
نتیجه
هر دو مزایا و معایب برای بادام هندی وجود دارد. شما لازم نیست که به طور کامل از این غذا اجتناب کنید اما باید آنها را در اعتدال مصرف کنید. پزشک شما می تواند به شما در تعیین مقدار بادام هندی که باید بخورید کمک کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>