اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد رنگ پلاستیک

کیفیت رنگ پلاستیک در طی سال های متمادی بسیار بهبود یافته است و اکنون یک پوشش بسیار بادوام بر روی سطوح داخلی و خارجی است. این رنگ ها در قسمت های مختلف ساختمان از استخرهای شنا گرفته تا انبارها، بام ها، نرده ها و کف ها قابل استفاده هستند.

این رنگ در گروه رنگ بهداشتی قرار دارد، بنابراین می توان از آن ها در مناطقی که برای عموم آزاد است استفاده کرد. از آن جا که این رنگ ها بوی کم دارند و در حالت ایده آل حاوی فناوری هایی هستند که به طور فعال با باکتری ها، میکروب ها و غیره مبارزه می کنند، برای مراکز تفریحی، بخش های بیمارستانی و خانه های مراقبت مناسبند.

 اجرای رنگ پلاستیک روی کفپوش

رنگ پلاستیک برای مناطقی که تهویه آنها دشوارتر است می تواند به کار برده شود. در واقع این رنگ ها برای فضاهایی مانند کفپوش غذاخوری ها بسیار مناسبند. هم چنین این رنگ ها قابل استفاده در مکان هایی هستند که نیاز به نور کم یا متوسط وجود دارد، به عنوان مثال می توان برای نشانه گذاری خطوط عابر پیاده از این رنگ ها استفاده کرد.

اما به دلیل انعکاس کم آن ها برای خطوط هشدار به وسایل نقلیه مناسب نیستند. قابل ذکر است که رنگ پلاستیک برای همه سطوح مناسب نیست، زیرا ممکن است خصوصیات چسبندگی، نحوه برخورد و آب بندی آن ها توسط پوشش های قبلی تحت تأثیر قرار بگیرد و از عملکرد صحیح رنگ پلاستیک جلوگیری کند.

اجرای رنگ پلاستیک روی دیوارها

رنگ پلاستیک به دلیل خاصیت خشک شدن سریع، بوی کم و کاربرد آسان، همیشه برای نقاشی دیوارهای داخلی و خارجی انتخاب مناسبی هستند. از این رنگ ها هم چنین می توان در ریزه کاری ها، کارهای چوبی ابتدایی، سنگ تراشی، گچ و بتن های داخلی و آستانه های پنجره استفاده کرد. در بسیاری موارد در نقاشی ساختمان نیاز به استفاده از طیف رنگی خاصی است که این طیف رنگی در بازار برای خرید وجود ندارد و باید به طور دستی ساخته شود.

پوشرنگهای پلاستیک عمدتا به رنگ پایه سفید در بازار عرضه می شوند که به واسطه مادر رنگ پلاستیک می توان طیف عظیمی از رنگ پلاستیک با تنوع رنگ بالا ایجاد کرد. مادر رنگ پلاستیک آیسافام دارای فام های آبی، زرد، قرمز، سبز، گل ماش و مشکی می باشد و می توان با ترکیب این رنگ با رنگ های مختلف به طیفی گسترده از انواع رنگ ها دست یافت.

اجرای رنگ پلاستیک روی سقف ها

با توجه به وسعت گسترده برخی از سقف های تجاری، رنگ ها توسط اسپری روی آن ها پیاده می شوند، برخی از انواع رنگ پلاستیک می توانند یک غشای ضخیم عایق و ضد خوردگی را روی سطح موردنظر ایجاد کنند. به طور مشابه، برای سقف های شیب دار، رنگ های ضد آب جایگزین بسیار مناسبی برای ورق آزبست هستند.

اجرای رنگ پلاستیک روی فلزات

برخی از انواع رنگ پلاستیک یک پوشش الاستومری ضد آب و ضد خوردگی را هنگام استفاده از قلم مو یا غلطک فراهم می کنند. غشاء ضد خوردگی حاصل از این رنگ در برابر آب، باران های اسیدی، نمکی و محیط های متفاوت مقاومت بالایی دارد و گذشت زمان تأثیر خود را از دست نمی دهد.

انواع دیگری از رنگ پلاستیک وجود دارند که می توانند از فلزات در درجه حرارت های بالا محافظت کنند که برای وسایل آتش نشانی، اجاق گازها و دودکش ها بسیار مناسبند. هم چنین برخی از آن ها به گونه ای طراحی شده اند که از سازه های فولادی تا 60 دقیقه در برابر آتش محافظت می کنند.

اجرای رنگ پلاستیک روی چوب

قبل از استفاده از رنگ پلاستیک روی سطوح چوبی، ابتدا باید بررسی کرد که به یک آستر نیاز دارد یا خیر، زیرا برای بهبود چسبندگی برخی از محصولات به سطح مورد نظر باید از آسترها استفاده کرد اما سایر محصولات را می توان مستقیما روی سطح چوبی پیاده نمود. رنگ پلاستیکِ مخصوص چوب، یک پوشش محافظ بیرونی و ضد آب با ثبات رنگی بسیار مناسب و چرخه نگهداری طولانی روی سطح مورد نظر ایجاد می کند که محافظ بسیار خوبی در برابر آب و هوا است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>